Spørgsmål, produktdiskussioner

2 svar
Christian
1 beskeder
christian
God aften, jeg har bestilt et "Morgane" bur, ordrenummer 117713331. Jeg har et problem, da I siger, at jeg vil blive leveret mellem 28. januar og 1. februar. Faktisk skal jeg på ferie fra 1. februar til 20. februar 2017, derfor er jeg fraværende fra min bolig. Kan I fremskynde leveringen? Hvis ikke, så lever den efter den 20. februar. Med venlig hilsen, Christian Gauthier
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For spørgsmål eller problemer vedrørende en ordre kan du kontakte vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra 10:30 til 12:30 og fra 14:30 til 17:30). En rådgiver vil give dig alle nødvendige oplysninger om din ordre. Du kan også sende en e-mail direkte til kundeservice via din ordresporing i din kundekonto. Du vil modtage et svar inden for 24 timer. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre