Spørgsmål, produktdiskussioner
13 svar
1 beskeder
lilian
Hej, Hvilken farve har du i øjeblikket på lager? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi har ikke dette produkt på lager, men vores leverandør har det, der er vist på billedet, på lager i øjeblikket.
Venlig hilsen,
Zoomalia-Teamet
Venlig hilsen,
Zoomalia-Teamet
2 beskeder
rémi
Hallo, har dette bur også en indgang foran eller på siden?
2 beskeder
rémi
Hej, passer dette bur på træsoklen SUMET 73S? Hvis ikke, hvilket gør? Er dette bur stort nok til at tilføje en halv etage og et rør? Så det kan indrettes præcis som Jenny rotteburet^^
2 beskeder
sandra
Hej, Har I bure, hvor bakken er grå (som vist på billedet)?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis farven på burene ikke er angivet i produktbeskrivelsen, betyder det, at du ikke kan vælge farven på forhånd, da det afhænger af tilgængeligheden hos vores leverandør. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
hélène
Hej, hvad er afstanden mellem tremmerne? For jeg vil gerne købe dette bur til mine rotter, da de gnaver i plastkanten ved bakken og er flygtet ved at lave et stort hul. Her ser det ikke ud til at være nogen kant, der giver dem mulighed for at begynde at gnave. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Afstanden mellem tremmerne er 9 mm. Vi anbefaler ikke at sætte mere end to rotter i dette bur, da det kan blive for trangt, hvis der er flere. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
6 beskeder
alexandra
God aften, kan denne bur være passende til min kanin?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ved du, at vi har en kategori "Gnavere", hvor du vil finde en masse artikler, der er specielt designet til kaniner? Med hensyn til buret anbefaler vi, at du tager et bredt bur (og ikke et højt bur), da kaninen vil elske at strejfe rundt på gulvet og lege med sine legetøj. Dette bur synes vi for eksempel er perfekt egnet: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-rongeurs-cavia-maxi-tortora-p-13230-c-395.html Med venlig hilsen Zoomalia teamet

1 beskeder
anne-marie
Hej, er buret ikke lidt lille til en ilder? Fordi jeg har fået at vide, at et ilderbur bør være ret højt!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er faktisk den mindste model af en ilderbur. Det passer bedst til ildere, der er dresseret og ofte uden for deres bur. Venlig hilsen, Animastore