Spørgsmål, produktdiskussioner Cunipic Alpha Pro Complete voksen Kaniner kanin meget rig på fibre
8 svar
1 beskeder
delphine
Hej, kan disse piller let smuldre, og kan de blødgøres i vand? Min kanin har store tandproblemer og bliver meget kræsen med alderen.
1 beskeder
clara
Hej, jeg finder, at de ikke er for smuldrende let med hånden, men jeg tror, at hvis man bruger noget til at komprimere, burde det fungere. Ellers er de lette at blødgøre med vand, ja.
1 beskeder
pascal
Hej, nej de er ikke smuldrende, i vand ved jeg ikke, spørg din dyrlæge, jeg tror de vil være bedre i stand til at vejlede dig til det rigtige for din kanin. Under alle omstændigheder elsker min kanin dem. Held og lykke til dig og din kanin
1 beskeder
angélique
Hej, jeg ville gerne vide, om jeg kan give dem til min dværgkanin? Med venlig hilsen Frøken Helier
5 beskeder
julie
Hej, jeg ville vælge cuni complete fra Versele Laga, selvom det ikke er den perfekte foder. Jeg tror, de ligger i top 5. Ha' en god dag.
1 beskeder
muriel
Hej, Vores eksotiske dyrlæge anbefalede Cunipic alpha pro (40g om dagen) som et supplement til grøntsager og hø. Pelletsne værdsættes af vores kanin. Hav en god dag, Muriel
1 beskeder
emilie
Hej, det er min NAC-dyrlæge, der anbefalede disse piller til mine kaniner (en løvehoved dværgkanin og en fransk sommerfugl); jeg har givet dem disse i årevis, og de værdsætter dem meget. Jeg anbefaler dem uden tøven til kaninejere.
1 beskeder
pascal
Jeg tror, der ikke er noget problem, men der er en speciel række unge kaniner
1 beskeder
genevieve
Jeg har ikke noget problem, jeg har en lille vædderkanin, og han elsker