Spørgsmål, produktdiskussioner

23 svar
Stecy
1 beskeder
stecy
Hej, er det okay for 2 deguer?
nadege
1 beskeder
nadege
HEJ, SYNES DU, AT DETTE TERRARIUM ER GODT FOR EN KORNSLANGE?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Dette terrarium vil ikke være højt nok til en kornsnog, det anbefales at have en højde på mindst 45 til 50 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
oria
18 beskeder
oria
Hej, jeg vil gerne vide om dette terrarium er egnet til et par leopardgekkoer? Kan plastik på toppen af terrariet smelte, hvis man sætter en lampe til at opvarme terrariet? Fordi jeg har haft et mindre Exo Terra terrarium med plastik på toppen, og med lampen smeltede plastikken helt på toppen? Er varmeglødelampen egnet til leopardgekkoer med dette terrarium, eller er højden på dette terrarium for lille? Og hvilken størrelse varmeplade er mest egnet til dette terrarium? På forhånd tak. Hav en god dag.
Sophie
2 beskeder
sophie
Er jorden egnet til russiske skovskildpadder?
audrey
2 beskeder
audrey
Hej, jeg ønskede at vide, om dette terrarium ville passe til en Skægagame? Det er første gang, og jeg vil ikke tage fejl af terrarium til den. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler et terrarium med minimumsmålene 100x60x60, helst 120x60x60. Vi anbefaler derfor disse artikler: https://www.zoomalia.com/animalerie/terrarium-multi-dimensions-p-14504.html https://www.zoomalia.com/animalerie/terrarium-explora-110-p-49.html Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
yohan
3 beskeder
yohan
Hej, For tre leopardgekkoer: - Hvilket belysningsgalerie anbefaler I til dette terrarium? - Og de tilsvarende dags- og natlamper - Hvilken varme pære ville passe sammen med et varmetæppe Heatwave 25W 26,5 x 43 cm, mens man holder sig til samme mærke EXO TERRA for alle disse produkter. Med venlig hilsen, Yohan
béatrice
1 beskeder
béatrice
Hej Kan dette terrarium passe til 5 mus? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder at placere dine mus i et terrarium. Her er vores bure nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-souris-c-398-1.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
yoan
1 beskeder
yoan
hej jeg vil gerne vide, om størrelsen på terrariet er passende for elaphe slanger, og om de har brug for et hygrometer tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, Dette terrarium bør være egnet til en Elaphe. Det kræver ikke et hygrometer og heller ikke UV-lys. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia"
Florence
3 beskeder
florence
Hej,
Dette terrarium interesserer mig til mine to slanger (1 terrarium hver). Da det er lavt, er det muligt at stable dem ovenpå hinanden?
Tak for dit svar
Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke at stable de to terrarier. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre