Spørgsmål, produktdiskussioner Francodex Vitamine C pour marsvin
19 svar
3 beskeder
sabine
Hej, Er pipetten den, der følger med, tak?
3 beskeder
christophe
Beklager, men en gradueret er leveret på flasken
3 beskeder
christophe
Beklager, men en gradvis lukkeanordning er inkluderet på flasken
1 beskeder
aurélien
For mit vedkommende blev jeg bedt om en sprøjte af min dyrlæge. Hun gav mig et par stykker. Jeg råder dig til at prøve
1 beskeder
delphine
Hej, hvad er doserne til en en-måneder gammel baby. Og fra hvilken alder kan jeg give 20 ml om dagen? Tak

18 beskeder
ludovic
Bonjour ,Vu qu'il ni a pas de vitamine C pour lapin , celle si conviendrais t'elle ? Cordialement
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kaninen har ikke det samme problem med syntesen af vitamin C som marsvinet, og behøver derfor ikke at blive suppleret som marsvinet (undtagen under særlige sundhedsproblemer). Følgende produkt anbefales mere ved mangel: https://www.zoomalia.com/animalerie/vitamines-pour-rongeur-vitavit-15ml-p-1280.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

4 beskeder
242716
Alle de små grise vi har brug for?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Marsvin mangler let C-vitamin (mere end andre gnavere). Et komplementært tilskud sikrer et godt helbred og forebygger sygdomme. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
benjamin
Er der inkluderet en sprøjte med flasken for at kunne give ren C-vitamin oralt? Hvis ikke, hvor kan jeg finde en?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke medleveret en sprøjte med produktet. Dette skal fortyndes i vand for at kunne doseres i flasken eller drikkeflasken. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

83 beskeder
gloriane
Hej, jeg ville gerne vide, om I har Francodex C-vitamin, men i glasflasker med 250 ml? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke denne emballage i øjeblikket. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
marilyne - pierre
Hej, Er dette produkt det samme som det i glasflasken? Kun C-vitamin? Da det er en stor emballage, kan man være sikker på, at sidste anvendelsesdato er langt ude i fremtiden? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Dette produkt indeholder kun vitamin C. Udløbsdatoen for de flasker, vi har på lager, er: MARTS 2014.Med venlig hilsenZoomalia-teamet