Spørgsmål, produktdiskussioner Francodex Vitamine C pour marsvin

91% kunder

anbefaler dette produkt

19 svar
Sabine
3 beskeder
sabine
Hej, Er pipetten den, der følger med, tak?
Christophe
3 beskeder
christophe
Beklager, men en gradueret er leveret på flasken
Christophe
3 beskeder
christophe
Beklager, men en gradvis lukkeanordning er inkluderet på flasken
Aurélien
1 beskeder
aurélien
For mit vedkommende blev jeg bedt om en sprøjte af min dyrlæge. Hun gav mig et par stykker. Jeg råder dig til at prøve
Delphine
1 beskeder
delphine
Hej, hvad er doserne til en en-måneder gammel baby. Og fra hvilken alder kan jeg give 20 ml om dagen? Tak
Ludovic
18 beskeder
ludovic
Bonjour ,Vu qu'il ni a pas de vitamine C pour lapin , celle si conviendrais t'elle ? Cordialement
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kaninen har ikke det samme problem med syntesen af vitamin C som marsvinet, og behøver derfor ikke at blive suppleret som marsvinet (undtagen under særlige sundhedsproblemer). Følgende produkt anbefales mere ved mangel: https://www.zoomalia.com/animalerie/vitamines-pour-rongeur-vitavit-15ml-p-1280.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
242716
4 beskeder
242716
Alle de små grise vi har brug for?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Marsvin mangler let C-vitamin (mere end andre gnavere). Et komplementært tilskud sikrer et godt helbred og forebygger sygdomme. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Benjamin
1 beskeder
benjamin
Er der inkluderet en sprøjte med flasken for at kunne give ren C-vitamin oralt? Hvis ikke, hvor kan jeg finde en?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke medleveret en sprøjte med produktet. Dette skal fortyndes i vand for at kunne doseres i flasken eller drikkeflasken. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
gloriane
83 beskeder
gloriane
Hej, jeg ville gerne vide, om I har Francodex C-vitamin, men i glasflasker med 250 ml? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke denne emballage i øjeblikket. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Marilyne - Pierre
3 beskeder
marilyne - pierre
Hej, Er dette produkt det samme som det i glasflasken? Kun C-vitamin? Da det er en stor emballage, kan man være sikker på, at sidste anvendelsesdato er langt ude i fremtiden? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Dette produkt indeholder kun vitamin C. Udløbsdatoen for de flasker, vi har på lager, er: MARTS 2014.Med venlig hilsenZoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre