Frygt for at tage min hamster

Morgane
8 beskeder
morgane
Hej,

Jeg har en hamster, men jeg tør ikke tage den op, fordi jeg er bange for, at den vil bide mig, så hvis du kunne hjælpe mig, ville det være dejligt. På forhånd tak og tak fordi du svarer hurtigt. ![smiley](https://www.zoomalia.com/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
stéphanie
63 beskeder
stéphanie

Hej,

Hvor længe har du haft din hamster?

stéphanie
63 beskeder
stéphanie
D'accord, det har alligevel været længe. Du siger, at du er bange, men har du forsøgt at tage den op? For der er faktisk ingen tricks. Jeg har haft to hamstere i mit liv, og jeg har været heldig at få nogle gode, der sjældent bed. Du ved, det afhænger ofte af hamsterens karakter. Prøv ellers at lade den komme til din hånd eller tage den op med en handske. Kort sagt, der er ingen tricks, du ved, fra naturens side kan hamstere ikke lide at blive taget op, men det afhænger af karakteren af din lille pelsbold. Men hvis det er din hamster på billedet, så er det en syrisk, og jeg ved, at denne art næsten aldrig bider. Venlig hilsen, Enzo
Sandy
81 beskeder
sandy

Hej,

Jeg havde samme bekymring, men hvis du nærmer dig med blidhed, vil din hamster mærke det og naturligt komme til dig!

Morgane
8 beskeder
morgane
Tak,

Stéphanie : For at fange den med en handske, hvilken slags handske skal jeg bruge? Og det er ikke en hamster, men det ligner min. Tak Sandy.

stéphanie
63 beskeder
stéphanie

Når jeg siger til dig en handske, du ved ... hvordan skal jeg sige det, faktisk er der ingen fidus, vær blid, hvis han bider dig, skrig ikke, spring ikke i loftet, puste på ham for at få ham til at forstå, at han ikke skal gøre det igen.

Og ellers, hvilken art er det, en roborovski, en russer, en syrer...?

Morgane
8 beskeder
morgane
Jeg tror, det er en roborovski.
Morgane
8 beskeder
morgane
Den er stor som på billedet og okay tak.![smiley](https://www.zoomalia.com/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
stéphanie
63 beskeder
stéphanie

okay jeg ved ikke.

Hvor købte du hende? Har de ikke fortalt dig, hvilken race det var?

Morgane
8 beskeder
morgane
Jeg kiggede på google billede af gylden hamster, og det ligner ret meget en gylden hamster, min.
stéphanie
63 beskeder
stéphanie

okay så en syrisk hamster, der er ikke rigtig noget råd, men det er underligt, de gyldne bider ikke, har den allerede bidt dig?

Morgane
8 beskeder
morgane

Ja, da jeg ville sætte hans bur tilbage, men før det havde han kørt bil

céline
38 beskeder
céline

Hej,

Så du har prøvet at tage det op? En hamster, jo mere du tager det op, jo mere bliver det vant til det, men det afhænger også meget af deres karakter !!

Mod på det.

jean-leon
1 beskeder
jean-leon
[venstre] undskyld igen .... jeg gennemgår alle fora .... men ikke for at svare dig, men jeg lærer mange ting ..... men hvem har set min ordre, som jeg har ventet på siden 28. februar?? desuden er det umuligt at nå dem pr. telefon .... kan nogen hjælpe mig ????[/venstre]

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre