Spørgsmål, produktdiskussioner Exo Terra Compact Top Mini Galleri til fluorescerende lampe
85 svar
1 beskeder
océane
Hej, jeg ønsker at fastgøre dette galleri indeni mit terrarium lavet af træ. Er det muligt? Kan jeg bore det to steder for at fastgøre det?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder at bore i hældningen. Faktisk vil den kontraktlige garanti ikke længere gælde, fordi fra det øjeblik, hvor en ændring (boring i hældningen) eller en anden anvendelse (ikke placeret på et Exo-Terra terrarium) end det anbefalede er foretaget, annulleres garantien. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
maryne
Hej, I denne lysgalleri (version 45 cm), kan vi placere en 13W og en 26W Repti sun glo 5.0 fra exo terra? Eller skal de 2 pærer have samme effekt? Tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan faktisk sætte disse to pærer i galleriet. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
18 beskeder
oria
Hej, kan denne kompakte topbelysningsgaleri placeres over terrariet af mærket Capac (referencenummer: 59628), eller er vi nødt til at placere den på Exo Terra helglas terrariet? På forhånd tak.
2 beskeder
quentin
Hej, Hvornår modtager du denne artikel: Galerie Compact Top til lysstofrør 60 cm 3 fatninger? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Galeriemodellen Compact Top for fluorescerende lampe 60 cm 3 fatninger reference 2062 til 38,70 € er i øjeblikket på lager. Med venlig hilsen Zoomalia teamet

2 beskeder
christophe
Kan man bruge "dagslys" 25 watt pærer på denne lampe? Vil det ikke risikere at opvarme plastikrammen på min Exo Terra terrarium?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, denne lampe er velegnet til kompakte lysstofrør eller lavenergiglødelamper (op til 26W). Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet.
1 beskeder
cassandra
Hej, jeg vil gerne købe rampen Compact top 60 cm, jeg har et terrarium på 60x40... Jeg vil gerne vide, hvor mange UVB 5.0 pærer jeg skal sætte i det, og hvilken varmepære jeg skal bruge, da min tidligere installation tillod mig at sætte både en UVB 5.0 15W lysstofrør og en varmepære på 40W? Kan I venligst sige præcis hvilke pærer jeg skal vælge for at genskabe det min tidligere installation producerede? Mange tak!!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Compact Top-gallerier kan ikke rumme nogen varme-pærer over 25W, men kun kompaktfluorescerende pærer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
bruno
TRADUCTION: Jeg har lige købt denne rampe til mit terrarium på 90 cm. Er det nødvendigt at placere den ovenpå gitteret, eller skal gitteret fjernes? Jeg kan ikke finde svaret. Hvis hele gitteret skal fjernes, ville det være ærgerligt.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal installere det over gitteret. Ingen pære må komme i kontakt med dyrene. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia

4 beskeder
rufus
Hej, til et terrarium på 90x45x60 og derfor en 90 cm rampe til en leopardgekko, hvilke pærer har jeg brug for?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, you will need 2 NATURAL LIGHT 26W bulbs, 1 REPTILE VISION bulb (26W):https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-reptile-vision-a-spectre-visuel-reptilien-p-16932.htmlet 1 REPTILE UVB 100 26W bulb. Sincerely, The Zoomalia Team
1 beskeder
natacha
Hej, jeg vil købe et terrarium, der måler 90*45*45, med den kompakte rampe 90, for at huse leopardgekkoer. Jeg vil gerne vide, hvilken type pærer I anbefaler samt hvilken type varmeapparat, tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler en kompakt lysstofrør REPTILE VISION + NATURAL LIGHT (download belysningsguiden for at finde den passende pære på www.exo-terra.com ). Til opvarmning, brug en varmeplade (PT2040). Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia

6 beskeder
léa
Hej, jeg har et terrarium, der måler 90x45x45 til en kongepython. Hvilken type rampe og hvilken type belysning anbefales?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har brug for FLUO-COMPACTE pærer 13W type NATURAL LIGHT kombineret med 2 FLUO-COMPACTE VISION pærer. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
regis
Hej til hele holdet, jeg vil købe et Exo Terra terrarium på 60X45X45, som skal huse nogle Enigma leopardgekkoer, der ikke klarer sig så godt i stærkt lys. Jeg ønsker en Compact Top 45cm med 2 fatninger (2061) til belysning (Reptile Vision lampe 25W 43437 + Repti Glo 5.0 E27 13W 2056). - Kan jeg placere den på tværs (45 cm)? Er den egnet, eller vil den ikke sidde korrekt? I den anden ende af terrariet vil jeg gerne have en MINI COMBO DEEP DOME til opvarmning med en Heat Glo lampe 75W til dagtimerne og en Moonlight LED lampe, 0,5 W (39668) til natten. - Vil en 75W infrarød pære 45 cm fra bunden være tilstrækkelig til at opnå 30°C ved bunden? - Vil UV-strålingen fra de 2 pærer i lampen være tilstrækkelig på trods af højden (45 cm)? Der vil være en varmemåtte under terrariet. Tak for jeres svar. Med venlig hilsen. Régis
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kompakt top galleriet kan ikke placeres vinkelret på terrariet. Det andet belysningssystem vil blive placeret bag COMPACT TOP. Du skal tage 100W infrarød pære for at opnå ca. 29°C ved bunden. (Eller tag 150W keramisk HEATER-pære for at få 30°C ved 40 cm). Leopardgekkoen kræver ikke UV undtagen i særlige tilfælde, se med din dyrehandler. REPTILE VISION-pæren udsender ikke UVB. Den har et unikt spektrum, der er baseret på reptilernes faktiske syn i forhold til bølgelængder opfattet af deres 4 synskegler (VS: 360 nm - S: 450 nm - M: 520 nm - L: 620 nm). Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
13 beskeder
adrien
Hej, kan dette produkt installeres i bredden på mit terrarium? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, hvis bredden er tilstrækkelig stor til, at galleriet kan passe. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
karine
Har du monteringsfødder til denne rampe, tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, denne galleri placeres direkte på toppen af terrariet. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
6 beskeder
theo
Hej, hvilken lampe kan du anbefale til en leopardgekko, når mit terrarium er 45 cm bredt, 30 cm langt og 30 cm dybt? På forhånd tak for svaret.
6 beskeder
theo
Pæren er med eller uden
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Pæren leveres ikke med galleriet. Med venlig hilsen, Mary fra Zoomalia
3 beskeder
tristan
Hej, jeg ville gerne vide, om I har lysarmaturer med to kontakter og 2 fatninger, så jeg kan sætte en daglampe og en natlampe i. For i øjeblikket har jeg et armatur, 1 kontakt, og 2 fatninger, og hver gang skal jeg skrue en pære ud og skrue den anden i og omvendt.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre har vi ikke nogen. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
6 beskeder
theo
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken lampe jeg kan bruge til en armatur med en sokkel
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det hele afhænger af, hvilket dyr du har, og dimensionerne på dit terrarium. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
tristan
Hej, jeg ville gerne vide, om der var to kontakter på galleriet, en til nat og en til dag. Med venlig hilsen M PARIS
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er kun én kontakt. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
gregory
Hej! For at besvare dit spørgsmål, vil en 100/50/50 terrarium sandsynligvis kunne understøtte en kompakt lampe med 2 x 36w pærer (Repti Glo 10.0 og 2.0) inde i terrariet, forudsat at der er tilstrækkelig ventilation for at undgå varmeopbygning. Men for at minimere risikoen for overophedning og for at sikre korrekt UVB-dækning, er det ofte bedre at montere lampen udenpå, hvor dens lys og varme lettere kan sprede sig. Som dit terrarium er lavet af træ, er det også vigtigt at sikre, at lyskilderne ikke tæt kommer i kontakt med materialet, for at forhindre brandfare. For en pogona ville den keramiske varme lampe på 100w sandsynligvis give god varme til et omhyggeligt indstillet temperatur gradient inden i terrariet. Husk at sørge for at kontrollere temperaturen regelmæssigt for at sikre, at den opfylder en pogonas behov. Tak for din hurtig respons, Grégory Morel.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det bedste vil være at sætte et 'gitter' på toppen af terrariet og placere galleriet ovenpå. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
clément
Hej, jeg har en californisk konge slange; hos mig er det ret mørkt, og da jeg tænder lys om aftenen, har den tendens til at bevæge sig om natten og sove om dagen. Ville det være en god idé at sætte en lampe ind for at justere dens døgnrytme? Hvis ja, skal lampen være hævet eller kan den placeres på ventilationsgitteret? Hvilken type pære anbefaler du ellers? Tak for at svare. Med venlig hilsen Clément
5 beskeder
kaouther
re godaften, undskyld for alle mine spørgsmål, så for at svare på dit spørgsmål, alt dette er til min middelhavslandskildpadde (Tunesien), så jeg ved slet ikke, om det er en Hermann, nogen nævnte en maurisk skildpadde for mig.. så jeg har ingen anelse. Undskyld
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For denne dyreart kan vi faktisk anbefale en infrarød pære: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-chauffante-infrarouge-heat-glo-p-399.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
5 beskeder
kaouther
mere præcist middelhavstype (type hermane) voilà tak for dit svar.
5 beskeder
kaouther
God aften, det er til min landskildpadde
5 beskeder
kaouther
Hej, jeg vil gerne bestille et Exo Terra terrarium 60*45*45 hos jer. Jeg ville gerne vide, om dette galleri passer til det, og hvilken type pære jeg skal bruge? Jeg kunne tænke mig at bruge en infrarød varme pære, men er ikke helt sikker. Hvad foreslår I?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at kunne svare dig, skal vi først kende din dyrearts. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
7 beskeder
christopher
Jeg har købt Repti Glow 5.0 til belysning (2 af 13w) og en keramisk pære med en anden lampe til varme (varmt punkt for eremitkrebs). Jeg ville især gerne vide, om 60 cm galleriet (2062), som I sælger, ville passe godt til mit terrarium på 60 længde x 45 x 45, som jeg har bestilt hos jer. Endnu engang mange tak.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour,
Galleriet, som du har bestilt, er helt passende. Hvad angår de valgte pærer, opfylder de behovene for eremitkrebsen, som har brug for varme og UVB. Du har taget de rigtige valg.
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Galleriet, som du har bestilt, er helt passende. Hvad angår de valgte pærer, opfylder de behovene for eremitkrebsen, som har brug for varme og UVB. Du har taget de rigtige valg.
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
7 beskeder
christopher
Hvilken pære skal bruges til et 60 x 45 x 45 terrarium til eremitkrebs, og jeg har bestilt en galleri ref 2062, er det godt? Tak
2 beskeder
christopher
hvilken størrelse for det terrarium på 45x45x60, som I sælger? er der en pære inkluderet?
4 beskeder
eric
Hej, jeg har et terrarium på 45/45/45 i træ (ventilation foran og i toppen). Hvis jeg vælger lampen med referencenummer 2061 og bruger en Repti Glo 2.0 fluorescerende pære, hvilken anden pære kan jeg så bruge for at opvarme et leopardgekko terrarium?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale pæren Infrarød varmepære Heat Glo: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-chauffante-infrarouge-heat-glo-p-399.html Med porcelænsfatningen Pro Socket https://www.zoomalia.com/animalerie/douille-porcelaine-pro-socket-p-9469.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
alison
Hej, hvis vi ikke kan placere belysningsgalleriet direkte på glasset, hvilken type galleri eller lampe vil du anbefale, da min terrarium er lavet af glas, det er til iules, og det er primært for planterne, at jeg har brug for et minimum af belysning. Tak, respektfuldt
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg havde spurgt til råds om lysgalleriet, og jeg takker dig for det. Jeg har et problem med valget af pærer, da terrariet er til en hamster. Pæren må ikke varme op eller kun meget lidt; hvad anbefaler du? Tak, venlig hilsen
2 beskeder
alison
Hej, kan vi placere galleriet ovenpå terrariet, direkte på glasset? Tak for det svar, du vil give mig.
11381 beskeder
zoomalia
Kære, Vi fraråder at placere dette galleri direkte på glasset, da det kan blive for varmt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
frederic
Hej, leveres 60-belysningsrammen med pærerne?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Pærerne til kompaktgalleriet sælges separat. Med venlig hilsen Teamet fra Zoomalia.
3 beskeder
roger
Hej, tak for dit svar, så for min Exo Terra 60x45x60, skal jeg bestille en Compact Top 45cm hos dig. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 45 cm skulle helt sikkert passe perfekt. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
roger
Hej, passer denne rampe godt i terraens bredde? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette kabinet er designet til Exo Terra-glas terrarier. Det monteres afhængigt af terrariets størrelse: - Compact top 30 cm - Compact top 45 cm - Compact top 60 cm - Compact top 90 cm Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

5 beskeder
francky
JEG VIL KØBE EN FISKETANK MED MÅLENE 120X40X50, ER DEN VELEGNET TIL DENNE STØRRELSE, ELLER HVILKEN TILPASSET LYSARMATUR SKAL JEG BRUGE (BEGRÆNSET BUDGET) TIL TO SKILDPADDER AF SLAGENDE PELOMEDUSA SUBRUFA, TAK FOR DIT SVAR
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kompakt top galleri til fluorescerende lampe er designet til Exo Terra helglas terrarium. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet