Spørgsmål, produktdiskussioner Thermometer Hygrometer digital til terrarium med sonde Trixie Reptiland
6 svar
1 beskeder
pauline
Hej, Jeg vil gerne vide, om det er muligt at kalibrere denne enhed. Mine forskellige sonder opfanger nemlig ikke den samme temperatur eller luftfugtighed, selvom de er placeret på samme sted. På forhånd tak.
1 beskeder
mélanie
Hej, det er ikke muligt at kalibrere denne enhed igen. Men for at få 3 eksemplarer af denne model, så er de præcise og viser den samme temperatur med en nøjagtighed på +/- 0,01. Hvis det er tilfældet, foreslår jeg, at du skifter batterierne.
1 beskeder
bob
Hej,Jeg har Trixie ref 31515.Kan man placere fugtighedssensoren i jorden???Jeg har allerede gjort det, men værdien forbliver stående på 99%.tak for din hjælp.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, det er umuligt, der må ikke være nogen kontakt med sonden. Sonden er beregnet til at måle luftfugtigheden i luften… for jorden er det en anden enhed. Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
jérémie
Hej, jeg har brug for hjælp, produktet virker ikke, der er en temperaturforskel, og hygrometri står fast på 99%, mens jeg har 88% fugtighed (jeg har et nålehygrometer)...
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Fungerede dette produkt korrekt til at begynde med? Du kan stille dine spørgsmål i kundesupporten. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet