Spørgsmål, produktdiskussioner Ampoule chauffante pour krybdyr Neodynium Trixie Reptiland
30 svar
1 beskeder
dorian
Hej, jeg leder efter en lampe, der kan opvarme og lyse i løbet af dagen (dag - mellem 20 og 25 °C / nat - mellem 18 og 20 °C). Således vil lampen være tændt i løbet af dagen og der er hverken behov for opvarmning eller belysning om natten. Om dagen vil jeg ikke have nogen anden opvarmning end denne lampe placeret omkring 60 cm over den overflade, der skal opvarmes. Vil denne lampe kunne passe til dette behov? Og hvis ja, hvilken wattstyrke ville være mest passende for at opnå en sådan temperatur uden termostat? Tak, god dag.
11 beskeder
joseph
Hej Vil du vide, om denne pære giver U.V.B. Tak på forhånd for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er ikke en UVB-pære, den er primært en opvarmningspære. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
guillaume
Hej, jeg har tænkt på at sætte denne pære på en termostat (på stien der styrer temperaturen), men jeg frygter, at den vil slukke og tænde igen, når temperaturen er nået. Er det en god idé?
5 beskeder
glenn
Hej, for en temperatur på 28°C og et varmt punkt (lige under lampen) på 30°C/32°C i et åbent terrarium (tortum terra 100) hvilken effekt anbefaler du? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En 50W pære vil være passende (ref 31526). Venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
sébastien
God aften, Har neodymlamper en standard E27 sokkel, som jeg kan bruge på en lampe med keramisk sokkel, tak? Jeg kan ikke finde sokkelreferencerne, tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er en E27 fatning, som du kan sætte på en keramisk sokkel. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
anais
God aften, jeg har modtaget bestillingen meget hurtigt med virkelig gode produkter! Jeg anbefaler virkelig denne side!!! Men da jeg modtog pakken, sørgede jeg for, at alt var der og i meget god stand, men da jeg satte spotlampen 35w Trixie op, virkede den ikke, så jeg vil gerne vide, om det var muligt at få den refunderet eller få tilsendt en ny, da det er vigtigt, og jeg har taget forsikring med bestillingen. Mange tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Tak for at kontakte kundeservice via din ordreopfølgning.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Tak for at kontakte kundeservice via din ordreopfølgning.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
2 beskeder
angelica
Hej,Går en 150W pære til en sokkel Temp Set IP 20?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder dig denne vare til din fatning. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
2 beskeder
malorie
Hej, tror du, at en 100w Neodynium varmelampe til reptiler vil være tilstrækkelig til et terrarium på 60*45*(90 i højden), der skal huse en hjelmkamæleon? På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi tror, at den burde være egnet. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

6 beskeder
séverine
Hej, passer denne 150W lampe til denne lampeholder Support de lampe à pince Glow Light Medium Maxi 150W 23 x 24 x 17 cm - diameter 21cm? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi anbefaler i stedet denne artikel: https://www.zoomalia.com/animalerie/douille-porcelaine-pro-socket-p-9469.html Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia

6 beskeder
séverine
Hej, jeg har brug for at vide, hvilken lampe og hvilken støtte jeg skal bruge til et terrarium på 60*45*45 cm til en pogona. Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du bruger denne pære på 75W med denne holder: https://www.zoomalia.com/animalerie/douille-porcelaine-pro-socket-p-9469.html Husk dog at måle temperaturen regelmæssigt. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

3 beskeder
emmelyne
Hej, jeg har en landsskildpadde, der er kommet ud af dvale tidligere end forventet på grund af en skade på benet. Min dyrlæge har sagt, at jeg bør undgå at sætte den udendørs, indtil temperaturerne stiger igen. Ville det være en god idé at give den en lille varmepære for at hjælpe den lidt indtil da?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan faktisk give den en varmepære. Hvis du ikke har varme i dit terrarium, anbefaler vi det kraftigt, især da den er syg. Bemærk: pæren skal placeres, så din skildpadde ikke kan nå den (for at undgå forbrændinger). Med venlig hilsen. Zoomalia teamet.
1 beskeder
cyril
Hej til Zoomalia-teamet, jeg har en Pogona Vitticeps og et terrarium (træ) på 120 cm i længden, 60 cm i højden og 55 cm i dybden, men jeg er i tvivl mellem 75W og 100W, da mit varmeområde ikke er for langt fra lampen. Med venlig hilsen
4 beskeder
dylan
Hej, For terrariet på 80x30x40 skal jeg nå en temperatur på 29-30 grader, og det skal belyse hele terrariet. Jeg har også et lille UV-lys på 6W, men det opvarmer ikke. Hvor mange watt vil du foreslå? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hello,Minimum 75W is required. Ideally, it should be 100W.Regards,The Zoomalia team