Spørgsmål, produktdiskussioner Hjørneklippe med hule og platform til tropisk skov
18 svar
2 beskeder
thomas
Hej, Ville dette produkt passe til en rotte (med hensyn til indgangens dimensioner og plads indeni)? Hvis ja, hvilken model anbefales? Tak for dit svar Thomas
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre er dette produkt anbefalet til krybdyr, vi anbefaler det ikke til en gnaver, der kunne finde på at gnave i det. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
maud
Hej, Er det muligt at placere dette produkt i et akvarium? Tak for din tilbagemelding.
1 beskeder
kévin
Hej, er åbningen af hulen i klippen 26x20x26 stor nok til at rumme en voksen Pogona? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger helt af størrelsen på din pogona. Vi anbefaler, at du måler den for at sikre, at den passer ind i grotten. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
carole
Hej hvilken størrelse skal jeg vælge til en konge- eller kalifornisk kædesnog, der er 1,5 m lang? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du vælger den største størrelse til din slange. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
david
Hej, Jeg har et Exo Terra terrarium på 45X45X45, og jeg planlægger at have en leopardgekko. Jeg vil gerne vide, hvilken størrelse af klippe jeg skal vælge, eller om du har andre artikler, du kan anbefale mig. På forhånd tak.
6 beskeder
alain
Hej den største ref: 32426 tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Længde: 15cmHøjde i midten: 7cmMed venlig hilsen,Zoomalia Team

2 beskeder
barbara
Hej, min gekko er 20 cm, og jeg tror, at den er færdig med at vokse. Skal jeg vælge en større størrelse? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler derfor den største model. Med venlig hilsen, Zoomalia team