Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til lille gnaver - 55 cm - Mini Duna Hamster
38 svar
2 beskeder
elisabeth
<br>Denne oversættelse blev ikke fundet i de leverede filer. Vær venlig at tjekke om oplysningerne mangler, eller kontakt support for yderligere hjælp.<br>
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Det vil være vanskeligt at sætte et større hjul på dette bur, det risikerer at ramme bunden af buret. Angående farven har vi desværre multifarvede kasser (grøn, beige, blå) Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
2 beskeder
auriane
Det er muligt at sætte en motionsskive, ellers skal man fjerne en del strøelse for at placere hjulet med en diameter på 20 cm, så det ikke gnider
7 beskeder
armelle
Hej, Jeg vil snart bestille dette bur, jeg ved, at jeg ikke kan vælge farver, men er det muligt at lade en besked på min ordre, hvor jeg absolut beder om ikke at få det lyserøde bur? (Farven er virkelig forfærdelig ;)).
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi bekræfter, at du ikke har mulighed for at vælge farven. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
valerie
Kan hjulet tages af
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, hjulet er aftageligt. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia

7 beskeder
gillian
Ville denne bur være egnet for to babyrotter, mens de vokser?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Så længe de er små, vil det være tilstrækkeligt for dem, men det vil snart være nødvendigt at skifte til en større størrelse, så de kan føle sig godt tilpas og udvikle sig. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

5 beskeder
david
Hej, dette bur ser fantastisk ud, men kan man fjerne gitteret fra toppen for bedre ventilation?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Gitteret kan åbnes. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia

8 beskeder
julia
Hello, Er der steder til at tilføje rør fra mærket FERPLAST?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan ikke tilføje rør fra dette bur. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
sophie
Godaften, jeg ønsker at købe dette bur til min hamster, men jeg vil have det i blåt eller en anden farve, hvis det findes, men ikke i pink! Når jeg følger købsprotokollen, bliver jeg på intet tidspunkt spurgt om, hvilken farve jeg vil vælge. Hvordan kan jeg gøre det? På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet på produktarket kan du ikke vælge farven på dette produkt, da det afhænger af vores leverancer. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
4 beskeder
marie victoire
hej, kan mit marsvin bo der, eller er det for lille???? tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du vælger et lidt større bur, så dit marsvin kan føle sig bedst tilpas. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
1 beskeder
angelique
Hvorfor går mit hjul ned, så snart min hamster bruger det?

3 beskeder
lucie
Hej, jeg vil gerne vide, om det ville være muligt at få den i lyserød? Og er dette bur egnet til en hamster af enhver størrelse?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse bure er blå eller lyserøde, og desværre varierer farven alt efter ankomst. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet.
2 beskeder
michèle
Er din ordre blevet registreret korrekt, fordi jeg på min konto ser 0 igangværende ordre!!!!!!!!
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Din ordre er blevet korrekt behandlet og er blevet afsendt den 18. oktober 2012.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Din ordre er blevet korrekt behandlet og er blevet afsendt den 18. oktober 2012.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
1 beskeder
vanda
Er det, at buret er lavet af plexiglas, ikke generende i sommervarmen?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er sandt, at ventilationen ikke er optimal i sommervarmen. Hvis du har nogen bekymringer, kan du overveje at bruge et bur med tremmer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
sofiane
Hej, jeg ville gerne vide, om buret virkelig er lyserødt, og hvad resten af farverne på billedet er.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Non, nous ne pouvons pas vous garantir la couleur. Cordialement, L'équipe Zoomalia