Spørgsmål, produktdiskussioner Modulært indhegning til gnavere HAMIFORM Modul'Home

13 svar
Laurie
1 beskeder
laurie
Hej på billedet er de ekstra paneler 50 cm brede, men i din beskrivelse står der, at der er en dimension på 120 cm, altså 60 cm. Hvad er dimensionerne venligst?
laure
1 beskeder
laure
Hej, jeg spekulerer på, om kaninen ikke vil hoppe over ved at klatre op på hytten og dermed kunne komme ud af indhegningen...
audrey
1 beskeder
audrey
Hej, for mit vedkommende hopper kaninen ikke, men jeg har flyttet indhegningen væk fra gardinerne, så hun ikke kan få fat i dem! Af vane stiller kaninen sig foran indhegningens dør, hvis hun vil ud, men forsøger ikke at hoppe.
Pascale
2 beskeder
pascale
Undskyld, men jeg forstår ikke, hvad vi har med 19 euro? Tak på forhånd
Céline
91 beskeder
céline
Hej Pascale, Du kan finde detaljer om produkterne og deres pris under billedet af folden. Hvad du skal forstå: fra 19,99 € kan du for eksempel få en høhænger ELLER en ophængelig fodertrug. Beskyttelsesmåtten alene koster 18,99 €, indhegningen med 6 justerbare paneler + beskyttelsesmåtten koster 149,99 € (uden de andre tilbehør), osv. Med venlig hilsen, Céline fra Zoomalia.
Pascale
2 beskeder
pascale
Tak Céline
LÉA
1 beskeder
lÉa
Er alt inkluderet eller ej i indhegningen? Tak.
prescilia
25 beskeder
prescilia
Hej, Du kan købe indhegningen med eller uden tæppe, men hvis du vil udvide indhegningen, er der ekstra paneler, der sælges i sæt af to. Hvis du ønsker tilbehør som kattebakke, hus, høhæk osv., sælges disse separat. Du skal tjekke hver pris, da de svarer til et specifikt tilbehør.
Anthony
3 beskeder
anthony
Hello, no everything is sold separately. If I can give you some advice, don't take the litter box and the thing for the hay to put because it's not great at all for hay. Take the ball, it's better. Otherwise, the pen is great, our rabbit enjoys it since he has it.
prescilia
25 beskeder
prescilia
Hej Anthony, Hvorfor ikke tage kattebakken? Man kan nemt få plads til to kaniner deri? Jeg har en toy og en blanding af Bourgogne-ræv og hare, som lever sammen, og jeg vil gerne have en indhegning til dem begge, men jeg ved ikke, om det vil være nok, eller om det absolut vil være nødvendigt at tilføje en forlængelse...
Anthony
3 beskeder
anthony
Hej Prescilia, Fordi det ikke er meget højt, gjorde vores kanin det ofte ved siden af ​​i stedet for i det, så vi beholdt det ærligt talt kun i 3 dage.
Anthony
3 beskeder
anthony
Vores kanin vejer under 2 kg og passer meget godt ind i huset. Vi har også 2 katte og en hund, og det går rigtig godt, men det er rigtigt, at det ikke er særlig højt. For os er det perfekt som en indhegning. I forhold til to kaniner ved jeg ikke, hvordan det vil fungere.
prescilia
25 beskeder
prescilia
Okay, jeg vil se det tak
Léa
1 beskeder
léa
Hej, jeg vil gerne have nogle oplysninger, tak. Hvis vi køber indhegningen og tæppet til 159 euro, får vi kun dette, er det korrekt? Mange tak

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre