Spørgsmål, produktdiskussioner Træningshjul, Stille Plast

92% kunder

anbefaler dette produkt

34 svar
Sunry
1 beskeder
sunry
Hej, jeg har bestilt et hjul, og det drejer mærkeligt
Virginie
1 beskeder
virginie
Hej, ja den bevæger sig især på aksen på den store model (28cm). Jeg købte både 20 cm og 28 cm. Jeg tror, det er et designproblem: hjulets plast er fleksibelt, og aksen er af metal. Jeg har en meget let Roborovski-hamster, så den kommer ikke meget ud af aksen, men for en tungere hamster kan det være problematisk. Desuden knirker den, så jeg smører den regelmæssigt med solsikkeolie (ikke giftig for min lille fyr). Kort sagt, den er billig, men Trixie af træ er meget bedre. Held og lykke
Lydie
1 beskeder
lydie
Hej, jeg har 2 deguer, der nogle gange ønsker at løbe på hjulet samtidig. Jeg har læst i svarene, at et hjul med en diameter på 28 cm anbefales til chinchillaer (som er større end en degu), mens der på mange fora siges, at en minimumsdiameter på 30 cm er nødvendig for deguer.... Så anbefaler du en 28 cm eller en 33 cm?
Carla
1 beskeder
carla
Hej, jeg tror, at 33 er bedre, fordi jeg bruger 28 til min hamster.
Laure
3 beskeder
laure
Hej, jeg bruger den mindste størrelse for mine russiske hamstere, den er for lille til min gyldne hamster (større)
Lou
2 beskeder
lou
Jeg fraråder plastikhjul til otocions. De gør deres arbejde, men otocionsene spiser dem hurtigt. Jeg har købt 2 på 6 måneder... Køb hjul i metal og beskyt sprosserne med et materiale som kork for at undgå, at de klemmer deres fødder. Ellers er 33 cm ideelt for at beskytte deres rygsøjle.
CHANTAL
4 beskeder
chantal
Jo større det er, jo bedre. Men valgte et hjul i træ... jeg er meget skuffet over kvaliteten af Trixie-hjulet i plastik... skævt og ru kant = skraldespand.
Coralie
1 beskeder
coralie
Jeg råder dig til at vælge et hjul på 33 cm til degus :)
jennifer
1 beskeder
jennifer
For din milt er det største hjul det bedst egnede
Mewen
2 beskeder
mewen
Hej, hvilken størrelse ville være passende for en hunrotte? Tak på forhånd ;)
Aude
1 beskeder
aude
For en hun skal du tage den største størrelse; for en han kan den største størrelse være for lille afhængigt af kroppens bygning
Marie-Christine
3 beskeder
marie-christine
Hej, jeg vil gerne vide, hvilket hjul jeg skal vælge i 20 eller 28 cm til 3 mus. Tak for dit svar. Med venlig hilsen.
Jennifer
1 beskeder
jennifer
Hej, jeg ville gerne vide, hvordan jeg vælger farven på hjulet; jeg ville have det rødt. Tak på forhånd for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, farverne er tilfældige afhængigt af leveringen, det er ikke muligt at vælge farven. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
fabrice
6 beskeder
fabrice
Hej, passer dette hjul til en chinchilla, og hvilken størrelse bør jeg vælge?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For din dyrets komfort anbefaler vi hjulet i 28 cm. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
valerie
1 beskeder
valerie
Hej, kan dette hjul hænges på tremmerne i buret? Kan det suspendere?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette hjul er beregnet til at blive placeret direkte på gulvet. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Murielle
1 beskeder
murielle
Godaften, hvis vi tager en model med en diameter på 28 cm, er dette hjul så velegnet til en rotte? Tak
camille
1 beskeder
camille
Hej, jeg vil gerne vide, om hjulet er egnet til et marsvin
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I betragtning af marsvinets morfologi og skrøbeligheden af dets knoglestruktur er hjulet ikke beregnet til denne gnaver. Marsvinet er desuden alt for stort til at kunne være i et hjul og skal løbe horisontalt for at beskytte sin rygsøjle. For at underholde dit marsvin, er det bedre at vælge udflugter uden for buret. En bane, hvorpå du har placeret nogle godbidder, vil også blive meget værdsat af din marsvin, som af natur er meget glad for delikatesser. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Stevens
1 beskeder
stevens
Hvad er det fulde omfang af hjulet med en diameter på 20 cm, tak?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, højden er 24 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Anais
1 beskeder
anais
Hej, jeg har en pandahamster. Den er meget stor, og jeg har fået solgt et hjul, der er for lille, så den ikke kan lege i det. Jeg vil gerne vide, hvilken diameter I vil anbefale, når den strækker sig, er den cirka 16 cm lang!
francesco
1 beskeder
francesco
Hej, kan du fortælle mig, om et 20 cm hjul er egnet til en voksen russisk hamster? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Dette hjul passer godt til hamstere.Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre