Spørgsmål, produktdiskussioner Træhus fladt tag - flere størrelser tilgængelige
11 svar
1 beskeder
joelle
GODDAG Kan du hjælpe mig med at vælge referencen til pamouk som er robust og langt fra at være mager for at få dette træhus med fladt tag Jeg kan ikke tilføje det til min kurv Jeg vedhæfter billederne af alt hvad jeg ønsker med min check og et brev vedlagt denne nye ordre Venlig hilsen Joelle LECUYER (e-mail: [email protected])
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du har spørgsmål eller problemer i forbindelse med en ordre, kan du kontakte vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra kl. 10.30 til 12.30 og fra kl. 14.30 til 17.30). En rådgiver vil give dig alle de nødvendige oplysninger vedrørende din ordre. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
lou
Hej, jeg vil gerne vide, om en ekstra lille kanin kan blive indenfor??
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne lille hus er tilgængelig for kaniner, din lille ven vil føle sig meget godt tilpas her. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
jennifer
Hej, jeg vil gerne have dette kaninhus, men det er ikke længere tilgængeligt. Vil I snart have det på lager igen? Tak på forhånd. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne reference vil snart være tilgængelig igen, den er bestilt fra vores leverandør. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
3 beskeder
karine
Hej, kan taget fjernes? tak
3 beskeder
marjorie
Hej, jeg leder desperat efter en hytte, der er stor nok til min belgiske kanin, som bestemt ikke er lille. Passer en almindelig størrelse kanin let ind i en trælæsk hytte? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi kan rådgive dig om det Hjørne hus p. kaniner, 52 × 18 × 37/37 cm ref 32303:https://www.zoomalia.com/animalerie/maison-d-angle-p-10783.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet