Spørgsmål, produktdiskussioner Versele Laga Cavia Complete til marsvin

100% kunder

anbefaler dette produkt

18 svar
ISABELLE
21 beskeder
isabelle
hej, jeg afgav en ordre den 11. august 2023 på versele-laga complete cavia i 8 kg, og jeg modtog versele-laga complete (multipurpose pose indhold cani junior/ cavia/chinchilla og degu). Kan jeg også give det til mine voksne kaniner eller kun til marsvin?
Philippe
1 beskeder
philippe
Tasken er standard, men pelletsene svarer til det, du har bestilt. Der er normalt en etiket under posen eller bagpå, der angiver sorten
ISABELLE
21 beskeder
isabelle
tak
ghislaine
1 beskeder
ghislaine
Kære Zoomalia kundeservice,Jeg er i øjeblikket ejer af en marsvin, der er 5 måneder gammel, og jeg fodrer mit dyr med Versele Laga Cavia Complete piller til marsvin. Jeg har ledt efter en juniorversion af disse piller til min marsvin, men jeg har ikke fundet nogen indikation på emballagen eller på jeres hjemmeside.Jeg tillader mig derfor at kontakte jer for at finde ud af, om disse piller er egnede til væksten af min 5 måneder gamle marsvin, med hensyn til størrelse og lethed til at tygge, eller om der findes en mere passende version til unge marsvin.På forhånd tak for jer hurtige svar, og jeg ser frem til jeres tilbagemelding.Med venlig hilsen
Renaud
1 beskeder
renaud
Disse granulater er egnede til disse små marsvin; jeg brugte dem til min egen i omtrent den alder. Hun valgte bare disse granulater og knækkede nogle andre selv. Så de passede hende, vi sørgede bare for at være opmærksomme (som altid og stadig i dag) på at supplere med vitamin C og grøntsager. Disse granulater er virkelig vigtige (til fordøjelsen, men også for at slide hendes tænder) og er passende uanset alder.
amelie
1 beskeder
amelie
Hej. Der er ingen bekymringer ved at give en lille kanin på 5 måneder Versele Laga. Vær dog opmærksom på at give det i små mængder. Hovedfoderen skal forblive hø og grøntsager. Se også med din eksotiske dyrlæge om dosis af C-vitamin, da Versele Laga indeholder det, og nogle grøntsager også.
Elisabeth
1 beskeder
elisabeth
Hej, disse pellets blev rådgivet til mig af en (familiær) opdrætter af marsvin. Mine er 3 måneder gamle, og der er ingen problemer, hvis du tager hensyn til deres vægt. 1 spsk pr. 1 kg vægt pr. dag og pr. dyr. Desuden er produktet beriget med vitamin C, hvilket er perfekt til dem, især når de er unge. Med venlig hilsen
dimitri
1 beskeder
dimitri
Hej, jeg ønsker at købe Versele Laga Cavia Complete til marsvin på 8 kg. Kan du fortælle mig, om det vil være på lager inden for få dage? Tak på forhånd
Marie
3 beskeder
marie
God aften, hvornår vil Cavia Complete til marsvin i 8 kg være tilgængelig igen?
EMMA
3 beskeder
emma
Hej, hvornår vil cavia komplet marsvin 1,75 være på lager igen? Med venlig hilsen
Elodie
10 beskeder
elodie
Hej, vil emballagen til Cavia komplet være den samme som på billedet, når vi modtager pakken?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Emballagen til denne pakke er fælles for flere referencer. Navn og oplysninger om produktet er angivet på etiketten, der er placeret i bunden af pakken. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
catherine
1 beskeder
catherine
Hej, jeg har lige modtaget mine pakker med Cavia Complete pellets til mine marsvin. Pakkerne ser ikke længere ud som før, og sammensætningen er også ændret. Det er ærgerligt, at jeg ikke vidste det før.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre