Spørgsmål, produktdiskussioner Pakker af fedtkugler til vilde fugle HAMIFORM
14 svar

7 beskeder
isabelle
For mit vedkommende købte jeg fedtkugler på dette websted, og hver gang var de enten knust, uden net eller når der var et, var de ofte revet. Støtte af dårlig kvalitet. Jeg ringede, og rådgiveren bebrejdede transportøren, hvilket er umuligt, så jeg køber et andet sted.
2 beskeder
christine
Godaften, Det samme gælder for mig, jeg har flere gange fået fedtkugler som gave, og hver gang er de fleste af kuglerne delvist smuldrede. Ærligt talt tror jeg, at fordi det er en gave, lægger de de mindre præsentable poser i pakken. Sidste gang var kun 2 kugler "intakte".
2 beskeder
christine
Godaften, det er det samme for mig. Hver gang jeg får gavepakker med fedtkugler, er det sjældent, de ankommer hele! Efter min mening lægger de kun ikke-præsentable poser, når det er til gave. Sidste gang var der kun 2 kugler næsten intakte, og de andre var bogstaveligt talt i stykker!
2 beskeder
benedicte
På emballagen virker det som om det var angivet
6 beskeder
carole
Hej, i forbindelse med spørgsmålet bekræfter jeg sammen med de andre brugere, at kuglerne ikke som skrevet er lavet med palmefedt. Vi stoler på dem alligevel, da det bedste i sammensætningen af kuglerne forbliver olier og frø, ikke animalsk fedt og visse vegetabilske fedtstoffer, der kan være giftige for fuglenes fordøjelsessystem. Kuglerne købt på siden er blevet godt modtaget, det eneste problem er, at de er for skrøbelige. Fuglene klamrer sig fast til holderen og kryber også ind i den, i nogle tilfælde! Og ja, som følge deraf, selv ikke spist, er de på jorden! i stykker, ingen net, så hvad fastholder dem bedre, hvilket også gælder for transport, nogle poser er ubrugelige, eller man er nødt til at genopvarme for at smelte fedtet og gøre arbejdet igen! Kort fortalt, de er flotte, men meget skrøbelige. Det bedste ville også være at distribuere ingredienser og opskrifter via LPO for at give en base til de fugle, der har stadig mere brug for det. Ellers bliver der færre træer og færre fugle! Det haster derfor mere og mere. Dette er ikke længere en hobby, men en pligt til forsvar og beskyttelse, næsten afhængigt af ingredienserne og om det virkelig er godt for dem på lang sigt, men fremtiden vil vise os det. Det ser i det mindste ud til, at jeg har bemærket en tilbagegang blandt visse fuglegrupper! Jeg fortsætter, det koster mig lidt nu! Fordi det også er dyrt, og derfor er det bedre at lave kuglerne selv nu, tror jeg! Fortsættelse følger med Zoomalia
3 beskeder
danielle
Ingen problemer med kvaliteten, men nu foretrækker jeg dem, der er i et lille net, ellers ankommer nogle allerede smuldrede i pakken eller endda fladtrykte, som det skete for mig, og de andre falder fuldstændig fra hinanden, når de hakkes af fuglene, hvis det er en mejse, går det (selvom) men et par spætte, der ofte kommer forbi, smadrer dem på ingen tid, hvis der ikke er noget net, alt ligger på jorden, men det glæder solsortene, der roder på jorden, alle får noget ud af det, så selvom de er lidt dyrere, tager jeg nu dem med net, og personligt har jeg aldrig fundet en fugl med fødderne fanget i nettet, men ja, det kan selvfølgelig ske, og det, som alle elsker hjemme hos mig om vinteren, er de forskellige typer mad med jordnøddesmør, undtagen dem med røde bær (mærkeligt) men pas på, ingen jordnøddesmør beregnet til mennesker, som man finder i supermarkedet med de andre ting af den slags, for deri er der skadelige tilsætningsstoffer for fuglene, så tag kun den, der er beregnet til fugle i dyrehandlen.

2 beskeder
sylvie
alt er markeret på emballagen, og det er meget gode produkter til vores venner fuglene i naturen om vinteren