Spørgsmål, produktdiskussioner Reptil'us Ampoule UVB 10.0 Ørkenklima
17 svar
1 beskeder
charline
Hej, ville denne pære passe til at placere i et terrarium med målene 45x45x45 cm? Jeg har en leopardgekko. Der er en varmemåtte i det varme punkt, men jeg vil gerne vide, hvilken pære der virkelig er nødvendig. Jeg plejer at bruge Exo Terra Basking Spot-pæren i 50 watt.
1 beskeder
fabrice
Hej, Jeg har lige modtaget min ordre, men pæren jeg har modtaget fungerer ikke. Hvordan kan jeg få en refundering eller en ombytning? Jeg har både den intakte emballage og pæren. Tak for dit svar.

1 beskeder
anais
Hej, jeg har haft det samme problem som dig to gange i træk, pærerne virkede ikke. Du skal kontakte kundeservice gennem dine ordrer, med et billede refunderer de uden problemer.
1 beskeder
cedric
Hej,
Hvilken UVB-pære skal jeg bruge til 2 juvenile landskildpadder? Skal det være en pære på 2.0, 5.0 eller 10.0? Og skal det være 13 eller 26 watt... Selvom pæren vil stå cirka tyve cm fra skjoldet
Tak for dit svar
Hvilken UVB-pære skal jeg bruge til 2 juvenile landskildpadder? Skal det være en pære på 2.0, 5.0 eller 10.0? Og skal det være 13 eller 26 watt... Selvom pæren vil stå cirka tyve cm fra skjoldet
Tak for dit svar
2 beskeder
melanie
Min lampe er ca. 20 cm høj, min terra er 85 cm lang, 80 cm høj, og 65 cm bred, skal jeg vælge 13 eller 26 w?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler 26W. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
helene
Hej, er denne pære beregnet til at blive brugt som en supplerende pære sammen med en varme pære til landskildpadder? Altså er det nødvendigt at have to klemmer som støtte, for eksempel til et terrarium på 95 cm? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er rigtigt, at man skal have to pærer, da hver har en forskellig rolle: Den varme pære vil sørge for at give den nødvendige temperatur, og UV-pæren erstatter naturligt lys ved at give den essentielle UVB-stråling.
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
8 beskeder
sylvain
Hej, jeg glemte at spørge dig, om denne pære udsender UVA, da jeg har en pogona vitticeps. Tak for dit svar...
1 beskeder
jordan
Hej, jeg ville gerne bestille denne pære, men er det tilstrækkeligt for en skægagame og et terrarium, der er 90 cm langt og 45 cm højt og bredt?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, denne pære er velegnet til din skægagame. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
18 beskeder
oria
Hej, kan denne pære placeres på den kompakte topbelysning fra mærket Exo Terra med en Repti Glo 2.0 26 Watt pære til en leopardgecko?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære har en sokkel af typen E27, og den er kompatibel med de fleste holdere, inklusive det kompakte toptilbehør. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet.