Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til Fritte og Rotte - 100 cm - Zeno 3 Empire
16 svar
1 beskeder
gwenaelle
Hej, kan man bestille kun den sorte bundbakke til buret? Mine ørkenrotter har gnavet i det på 24 timer for at kunne komme ud...
1 beskeder
fanny
Hej,
Er bunden af buret udstyret med et gitter for at forhindre dyrene i at gnave på plastikbunden?
Tak
Er bunden af buret udstyret med et gitter for at forhindre dyrene i at gnave på plastikbunden?
Tak
1 beskeder
mylène
Hej, nej der er ingen gitre i bunden. Det afhænger dog af, hvilket dyr du har; jeg har en ilder, og hun prøver ikke at bide i plastikken

6 beskeder
valérie
Hej, jeg vil gerne vide, om dette bur er egnet til 2 ørkenrotter? Da jeg har bemærket, at det har plastikdele, har jeg mine tvivl. Risikerer ørkenrotterne ikke at bide i det? Mange tak
1 beskeder
xavier
Hej, åbner risten ovenpå let (som Zolux)? Tak
1 beskeder
léa
Hej, det har to fordøre, men toppen af gitteret kan nemt fjernes uden at ødelægge noget.
1 beskeder
coralie
Hej, hvornår vil produktet være tilgængeligt igen? Og til hvilken pris tak skal du have? Med venlig hilsen
1 beskeder
lucie
Hej, er det muligt at købe de blå platforme og de blå stiger (ikke grå) som reservedele? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse tilbehør sælges ikke som reservedele. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
laetitia
Kan vi købe de gule hyldeforbindelser separat?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse vedhæftede filer er ikke tilgængelige som reservedele. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
patricia
Hej, er dette bur egnet til 4 hanrotter? Jeg ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er velegnet til 4 rotter. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
nais
Hej, har buret (Zeno3) virkelig målene 100x50x116? For i specifikationerne står der, at det er 100x50x70. Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur har en højde på 116 cm. Vi beklager denne fejl. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia