Spørgsmål, produktdiskussioner Toilette d'angle pour tous types de gnavere eller kaniner Zolia
15 svar
1 beskeder
martine yvonne
Hej, hvilken størrelse skal man tage til et marsvin? Tak for dine svar.
1 beskeder
sophie
Jeg valgte en størrelse XL til en dværgkanin, og den passer meget godt!
4 beskeder
emmanuelle
For mine, I chose size L, they can turn around without any problem, they are adults. They even sleep inside...
1 beskeder
melanie
Hej, jeg tog XL til en kanin. Jeg tænker, at en størrelse L til et marsvin skulle være passende.
1 beskeder
eric
Hej, for min dværgkanin har jeg valgt størrelse L, fremragende.
1 beskeder
estelle
For information, I chose a size L for our extra small rabbit and it's perfect. I think it's the same for a guinea pig ☺️
3 beskeder
alexandra
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken type strøbakke jeg skal vælge til en gårdkanin (en sort sølv champignon)? Min hun kanin er af mellem størrelse.
1 beskeder
alexandry
Bonjour jeg har taget den største til min belgiske kæmpe. Og det er perfekt
1 beskeder
sandrine
Hej, tag en stor nok, så kaninen kan lide at ligge derinde og strække sig ud ;) Hvis du lægger lidt sand i bunden, elsker den at rulle sig i det. Hos mig er det ikke dens kasse, men mere et sovested for fornøjelse.
3 beskeder
alexandra
Tak for at have svaret mig. Jeg har købt en kattebakke til en kat. Lad os håbe, at den vil være passende
2 beskeder
jean daniel
Hej Jeg har en dværgkanin, og jeg tog M, og det går meget godt
1 beskeder
alexandrine
for lille

1 beskeder
coralie
God aften, man kan ikke vælge farven, jeg har fået 2 turkisblå. Jeg er meget tilfreds med dem, min kanins bur forbliver rent med strøelsen

3 beskeder
jean baptiste
Hello, I ordered and received one in green and one in navy blue. The choice is random, which is not great in terms of strength, very, very robust.
2 beskeder
manuel
Hej. Hvordan kan man vælge farven på kaninens affaldsbakke, tak?
2 beskeder
mélinda
Hej, desværre er valget umuligt. Farven sendes tilfældigt. Jeg fik en turkisblå og en taupe. Jeg håber, jeg har besvaret dit spørgsmål.