Spørgsmål, produktdiskussioner Litière absorbante Chambiose Zolux
12 svar

4 beskeder
loan
Ideelt set, skal der være et lag strøelse på 3-5 cm i buret.
1 beskeder
amandine
Hej Hvor meget skal der sættes hver gang vi skifter buret? Er det ideelt at skifte to gange om ugen?
1 beskeder
amandine
Jeg skifter hver uge, og da jeg har et meget stort bur, er det snarere 8-10 cm for et bur på 1,20m i mit tilfælde. Det er nødvendigt at have noget at grave i, disse små dyr elsker det, og dette strøelse er fantastisk.

3 beskeder
cindy
Det hele afhænger af din kattebakke, for en kanin er det 5/7 cm i højden i en bakke på 30x40, og ingen bur (hvis det er til en kanin), da det ikke er egnet til kaninens behov :)
1 beskeder
catherine
God aften, personligt bruger jeg den til min kanin 1 bakke (simpel kattegrus) og en fælles større bakke, fælles for kaninen og katten (undtagelsesmæssig brug, når den går ud). Jeg lægger omkring en til to centimeter, men jeg skifter ofte (højst 36 timer). En pose på 60l vil vare i mindst 5 uger.
1 beskeder
alexia
Hej, mellem Hamiform hampstrøelse og Zolux Chambiose strøelse, hvilken producerer mest støv? Mine to marsvin har begge haft en forkølelse, så deres luftveje er meget irriterede, og de har brug for en virkelig støvfri strøelse. Tak
4 beskeder
eric
Hej, jeg vil gerne vide, om jeg har et stort bur på 1,50 m til mine marsvin, og jeg vil gerne bruge hampestrimler. Hvor meget fyld indeholder dette strøelse? Og hvis jeg skal bestille, skal jeg så hellere tage pakken på 5 eller 10 for at være sikker på at have nok til omkring en måned?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
10-litersposen vejer 1,2 kg. Når det kommer til fyldning, afhænger det alt sammen af størrelsen på din beholder; for en beholder af standardstørrelse, påregn 2 eller 3 fyldninger. Vi anbefaler, at du køber i store mængder for at spare penge.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
10-litersposen vejer 1,2 kg. Når det kommer til fyldning, afhænger det alt sammen af størrelsen på din beholder; for en beholder af standardstørrelse, påregn 2 eller 3 fyldninger. Vi anbefaler, at du køber i store mængder for at spare penge.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
victor
Hej. Jeg har lige et spørgsmål: Er dette strøelse lavet af hør? eller hamp? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne kattegrus er lavet af hamp. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
christel
Hej, jeg vil gerne have nogle oplysninger. Er denne strøelse egnet til ørkenrotter, og svarer 10 liter til hvor mange fyldninger? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour,Dette strøelse er egnet til ørkenrotter. Sækken på 10 liter vejer 1,2 kg. Hvor meget der skal fyldes op, afhænger helt af størrelsen på din bakke. For en bakke med standarddimensioner skal du regne med 2 eller 3 genpåfyldninger.Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet