Spørgsmål, produktdiskussioner Understøttelse med hjul til Ferplast bure
66 svar
3 beskeder
clemence
Hej, understøttelsen kan passe til Borneo XL-buret, hvis dimensionerne er 119x59?
1 beskeder
nicole
Hvilken model af rullestøtte skal jeg vælge til et Ferplast bur på 1,20 m? Tak for at vende tilbage hurtigst muligt, da jeg gerne vil afgive en ordre.
2 beskeder
5636319
Kan jeg bestille en rulleholder til et bur på 100 cm? Tak.
1 beskeder
anais
Hej, jeg har et bur fra Ferplast, der måler 95 cm i længden og 56 cm i bredden, er det kompatibelt?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, referencen 17286 burde passe til din bur. Venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
olivia
Hej, jeg har købt et bur Ferplast Cavie 15 med dimensionerne 70×47×37,5. Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal tage Ferplast Cavie 80-stativet med dimensionerne 73,5×44×80. Er det passende?
Tak.
Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette support vil ikke være egnet til din bur. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
valerie
Er denne stander kompatibel med en cage rat freddy 2 80x50x80Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse burstativ er kun kompatible med bur fra mærket Ferplast. Freddy-buret er et Savic-bur, det tilsvarende stativ er følgende: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-stand-nero-2-bleu-marine-p-30003.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
adeline
Hej, hvilken støtte er nødvendig til et bur, der måler 95 cm x 57 cm
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse understøtninger er tilpasset til Ferplast-kabinetterne, der er angivet, nemlig til kabinetter med en længde på 80cm, 100cm eller 120cm. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
wendy
Hej, jeg ville gerne vide, hvilken type støtte der passer til et bur med dimensionerne: L 119 x B 59 x H 47 cm. Tak.
1 beskeder
ingrid
Hej, jeg ejer en Ferplast Krolik 100 bur og leder efter et burbord. Ville dette være kompatibelt? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne holder er ikke kompatibel, Krolic 100 er for bred til denne type holder. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
pascal
Hej, jeg har købt træburet ARENA 80 hos dig. Jeg vil gerne vide, om der findes en vogn med hjul til dette. På din hjemmeside har jeg fundet en vogn til burene Ferplast Cavie 80 / Rabbit 80 / Casita 80 / Criceti 15 / Furet Plus (ref 17285). Er denne model kompatibel med mit bur?
Med venlig hilsen.
Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, desværre er der ingen understøttelse til ARENA 80-buret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
valerie
Hej, jeg vil gerne bestille et bur casita 100 + understøtning og få det leveret i Haute Savoie til et afhentningssted omkring den 23. december ... er det muligt?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette skulle ikke være et problem. Vi opfordrer dig dog til at kontakte vores kundeservice for at sikre dette. Du kan kontakte dem på e-mailen [email protected]. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
danielle
Hej, har du et stativ til Ferplast Piano 6 bur? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, På nuværende tidspunkt har vi kun hjulstøtte til buret Piano 6 via følgende link https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-oiseaux-piano-6-p-299.html Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
2 beskeder
elodie
Har I en støtte til bure på 97 cm?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre sælger vi ikke understøtteruller i 97 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
elodie
Er det godt for marsvin? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi informerer dig om, at det præsenterede produkt kun er rulleunderstøttelsen og ikke buret. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
marina
Hej, jeg vil gerne købe understellet i 120, men jeg vil gerne vide, om Casita-buret i 120 passer godt til understellet? Tak, Marina.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet på produktbladet er beslag 17287 velegnet til casita 120. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
caroline
Jeg har en savic-bur, der måler 80/50/70 (L/B/H), tror du, det ville være passende??Venlig hilsen Caroline B.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne støtte anbefales til Ferplast bur. Vi inviterer dig til at besøge https://www.zoomalia.com/animalerie/support-pour-cage-sumet-p-380.htm. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
marielle
God aften,
Jeg har købt et kaninbur i Tyskland (bor tæt på grænsen), der har følgende dimensioner: 91 cm i længden og 46,5 cm i bredden (målingen svarer til bunden af buret "flad bund"). Har du en model af en støtte, der kunne passe?
Tak.
Venlig hilsen.
Jeg har købt et kaninbur i Tyskland (bor tæt på grænsen), der har følgende dimensioner: 91 cm i længden og 46,5 cm i bredden (målingen svarer til bunden af buret "flad bund"). Har du en model af en støtte, der kunne passe?
Tak.
Venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke dette stativ. Vi opfordrer dig til at besøge https://www.zoomalia.com/animalerie/support-pour-cage-sumet-p-380.html (mere velegnet til dine burets dimensioner.) Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
valentin
Hej, passer det også til ferplast rabbit 100 DUO (dobbelt eller tredobbelt)? tak Valentin
2 beskeder
virginie
Hej, kan denne stativ acceptere et mini Duna Hamster bur? Hvis ikke, findes der et sådant stativ? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Støtten er alt for stor til mini Duna Hamster-buret. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
3 beskeder
sabrina
Hej, er støtte tilpasset til et Savic80 Freddy 2 bur, tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Vi sælger ikke dette bur og kan derfor desværre ikke svare på deres kompatibilitet. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

1 beskeder
milène
God aften, er der ingen risiko for, at buret falder ned, når dyrene løber i fuld fart eller springer?Med venlig hilsenMilène
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Buret skal passe ind i holderen, der er tilsyneladende ingen risiko for dine gnavere. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
cassandra
Hej, jeg har købt buret "double cavie 80" og jeg vil gerne vide, om denne støtte kan anvendes. Hvis ikke, hvilken støtte kan jeg så tilpasse? Venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne holder er ikke egnet. Veckto 82 holderen kunne måske være egnet, med forbehold, da det ikke er den holder, der er lavet til dette bur: https://www.zoomalia.com/animalerie/vekto-piedestal-pour-cages-p-16725.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

8 beskeder
stephanie
Hej Jeg har et Ferplast Rodents 120 kaninbur. Jeg ville gerne vide, om støtte 120 vil passe til dette bur? Tak på forhånd for dit svar. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Er du sikker på, at Rodent 120 er navnet på buret? De kompatible bure er angivet i produktbladet. Ellers skal du kontrollere ved hjælp af dimensionerne angivet i bladet. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
marjorie
Hej, hvis erstatningsbakkerne er de samme for buret casita 80 og cavie 80, bør støttebenet med hjul således passe til cavie 80?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Støtten burde faktisk passe til dette bur. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
amanda et franck
Hej, jeg har et bur til gnavere, Cavie 80 fra Ferplast. Er supportstativet til 80 kompatibelt med dette bur? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Cavie 80 er desværre ikke kompatibel med denne støtte. Med venlig hilsen, Zoomalia team

22 beskeder
isabelle
hej kan vi sætte denne støtte på hjul under et bur fra mærket caesarde luxe savic l 80 tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Det er bedst ikke at vælge Ferplast-mærket, hvis du har et Savic-bur, da bunden nogle gange kan være forskellig.For at undgå ubehagelige overraskelser, foreslår vi at lede efter et Savic-stativ. Vi har det endnu ikke på vores hjemmeside, men dette produkt vil snart være tilgængeligt.Med venlig hilsen,Zoomalia Teamet