Spørgsmål, produktdiskussioner Maison pour gnaver Zolia

53% kunder

anbefaler dette produkt

4 svar
laura
1 beskeder
laura
Hej,Er dette hus passende til marsvin?Mange tak og ha' en god dag
Natalia
1 beskeder
natalia
Godaften, ja, dette hus er velegnet til marsvin. Vores to marsvin kan godt lide det. Med venlig hilsen, Natalia
LYDIE
1 beskeder
lydie
Ja, velegnet til marsvin, men pas på dimensionerne, da der vist findes flere størrelser....
Natacha
1 beskeder
natacha
Hej, for mig er det perfekt til en kanin, så jeg tror det er velegnet til en marsvin. Min kanin elsker det.
Corinne
2 beskeder
corinne
Hej, jeg købte den til min dværgkanin; indgangen er lidt smal for ham, men den vil være perfekt til din marsvin. Jeg valgte størrelse L, og jeg anbefaler at tage denne størrelse, så den vil være endnu mere komfortabel.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre