Spørgsmål, produktdiskussioner Indendørs kaninbur - Ferplast Cottage
76 svar
1 beskeder
lauriane
Hej, jeg vil meget gerne vide mere om den lille cottage. Ved du, hvornår I får flere? Tak på forhånd!
93 beskeder
mathieu
Hej, Da leveringsfristen er blevet forlænget, bør vi modtage produktet om 1 måned. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
lauréne
Hej, har nogen fundet en løsning for at ændre gitteret nedenfor, hvor der er den lille indgang? Tak
7 beskeder
aurélie
Hej, er der en udskiftningsbakke til cottage xl? På forhånd tak
1 beskeder
anaïs
Hej, jeg leder efter en erstatningsbeholder til hus version XL, ... Er der mulighed for at bestille det? Med venlig hilsen

1 beskeder
dylan
Er det muligt at tilføje et træhus i stueetagen? Er døren stor nok til at passere et lille hus? Er bredden passende til to marsvin?
1 beskeder
céline
Hej, er der et beskyttelsesdæksel, hvis man vil placere det udenfor? Tak,

9 beskeder
isabelle
Hej hvad er symbolerne ved siden af beskrivelserne? Tak

9 beskeder
isabelle
Hej, jeg kan rigtig godt lide dette kaninhus. Jeg vil snart adoptere en dværgvædder. Er dette kaninhus stort nok, eftersom væddere er lidt større og tungere end dværgkaniner? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Denne kaninbur er egnet til dværgvædderkaniner. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

3 beskeder
christelle
Hej, når jeg læser spørgsmålene/svarene nedenfor, ser jeg, at produktet ikke ofte er på lager, eller at det ikke har været det siden 2015... vil I virkelig modtage den store cottage inden længe; jeg ville gerne bestille den? Og kunne du give mig målene og vægten på pakken, tak? Tak for det hele. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Denne vare er i øjeblikket bestilt hos vores leverandør. Vores næste genopfyldning er planlagt til midten af juni. Hvis denne vare bliver leveret til os som forventet, vil den blive vist som "på lager" på vores hjemmeside. Vi har desværre ingen oplysninger om størrelsen på pakkerne for dette produkt. Dog er den samlede vægt af pakkerne omkring 40 kg. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
7 beskeder
aurélie
Hej, for to dværgkaniner, hvilken cottage bur vil du anbefale jeg skal vælge? Kan man adskille de to etager, så der er en kanin ovenpå og en nedenunder uden at de to kaniner kan komme i kontakt med hinanden? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler den store størrelse til at huse dine to dyr, især hvis du planlægger at adskille dem med en etage til hver. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
16 beskeder
geraldine
Hej, der er døre nederst til hvem der kan få sig en spadseretur i huset
11381 beskeder
zoomalia
Dette bur har en gitteråbning i den nederste del, så kaninen kan gå ud og udforske. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
corinne
ER DET MULIG AT TILFØJE ET TOILETHUS? OG HVIS JA, HVILKEN?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En hjørnetoilet kan tilføjes, det skal vælges afhængigt af størrelsen på dit kæledyr. https://www.zoomalia.com/animalerie/maison-de-toilette-d-angle-pour-rongeur-verte-p-28153.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
carina
God aften Hvad skal man købe for at få mulighed for at lukke begge dele? Hvornår vil I få den store model? Tak
1 beskeder
geneviève
Hej, Vil kaninen i 129 cm bredde blive tilgængelig igen?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne hutch er i øjeblikket i ordre hos vores leverandør og vil være tilgængelig i slutningen af ugen eller begyndelsen af næste uge. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
16 beskeder
geraldine
Produktet er stort nok til en kanin og 2 marsvin, tak på forhånd

12 beskeder
lucie
Hvor kan man vælge mulighederne?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre er de valgfrie hjul i øjeblikket ikke tilgængelige i vores katalog til salg. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
anaita
Hej, jeg vil gerne vide, om kaninburet "simple" ville være egnet til 2 ildere? Det står, at produktet ikke er tilgængeligt i øjeblikket. Ved du, hvornår det vil være muligt at købe det igen? Tak, venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder dig at bruge denne type bur til to ildere. Dette bur vil være tilgængeligt igen om 10 dage. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
3 beskeder
yohan
Hej, Kan en kaninbur også have rotter? Med venlig hilsen
3 beskeder
yohan
Hej, kan dette bur være egnet til to Bourgogne-kaniner?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Da Bourgogne fauver er store og imponerende kaniner, anbefaler vi dig den store Cottage model indendørs gnaverhus med referencenummer 42563. Venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
mathilde
Hallo, Ville dette kaninhus være egnet til to hunmarsvin? I lille størrelse kunne det være passende? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Faktisk vil de 2 marsvin have al den komfort, de har brug for, i dette bur. Venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
sandra
Hej, kan man købe kattebakker af denne model separat?

3 beskeder
laura
Hej, jeg vil gerne vide, om den lille model er egnet til en dværgkanin? På forhånd tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Denne kaninbur ser ud til at passe til en dværgkanin.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Denne kaninbur ser ud til at passe til en dværgkanin.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
1 beskeder
virginie
Den 10/10/2014 kl. 13:04Hej, Jeg overvejer at købe den lille model af dette indendørs kaninbur til at huse en dværgvædderkanin + et marsvin. Spørgsmål: - Mener du, at denne model er stor nok til de to dyr? - Hvad er størrelsen på åbningen for at få adgang til ydersiden i bunden? Er denne åbning stor nok til, at dværgvædderkaninen frit kan komme ud og ind? - Samme spørgsmål for lemmen der giver adgang mellem top/bund? Kan dværgvædderkaninen nemt komme igennem? Og også for huset inde i buret? Mange tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den lille model er lidt stram til en vædderkanin og et marsvin. Åbningen er cirka 17 cm. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
karine
Hej, jeg vil gerne vide tykkelsen på bunden af bakken, og om det er nødvendigt at lakse buret, og med hvad. Jeg har en dværgkanin og en vædderkanin. Vil det være i orden? Tak, venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hello,
For the Cottage hutch, the thickness of the bottom tray is 5 cm, and the wood is treated during manufacture. It requires maintenance with a varnish to be applied depending on the exposure of the hutch.
Best regards,
Sandy from Zoomalia
For the Cottage hutch, the thickness of the bottom tray is 5 cm, and the wood is treated during manufacture. It requires maintenance with a varnish to be applied depending on the exposure of the hutch.
Best regards,
Sandy from Zoomalia

4 beskeder
audrey
God aften, jeg har købt en lille model af kaninburet, og hjulene var ikke inkluderet, men de er angivet i beskrivelsen. Hvordan skal jeg procedere?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I beskrivelsen står der, at hjulene er en option: "Optioner :- Sæt med 4 hjul til at flytte buret uden anstrengelse" Du kan finde dem nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-roues-atlas-40-par-4-p-100.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
sabrina
Hej, Har vi valget om at placere det lille hus indenfor eller udenfor buret? På fotografiet er det lille hus indenfor, og på den beskrivende plan er det placeret udenfor. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det lille hus skal placeres indeni, som angivet på produktarket. På de tidligere modeller var det lille hus udenfor. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
isabelle
Er klapburet i størrelsen 108 x 59 x 102 stort nok til to kaniner af lille race?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette kaninbur burde være passende til to små kaniner. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
gabriel
Tror du, at min angora kanin på 4 kg vil være tilpas i den store version. Er forsendelsesfristerne overholdt. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette kaninbur bør være egnet i den store version. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
stephanie
Hej, er der levering med drikkeskålen og krybben med dette kaninbur? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, den leveres med disse tilbehør. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
daniela
Hej, er den lille model velegnet til en enkelt fritte? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur burde passe til en enkelt ilder. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
laetitia
Hej, jeg ønsker eventuelt at bruge dette bur til to kaniner. Jeg vil have, at de to kaniner er helt adskilt. Er det muligt? Skal man ikke blokere et hul? Med venlig hilsen Laëtitia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Adgangen mellem de to dele kan lukkes.Du kan derfor placere en kanin øverst og den anden nederst.Med venlig hilsen.ZooMalia teamet.
1 beskeder
isabelle
Er der en åbning i gitteret i den nederste del, så dyret kan komme ud på jorden?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Ja, der er en lille åbning foran på Cottage-kaninbur.Venlig hilsen,Zoomalia-teamet