Spørgsmål, produktdiskussioner Hængende porcelænsfatning Trixie Reptiland
23 svar
1 beskeder
jordan
Hej, kan fatningen bruges uden støtte på en Solar Raptor UVB varmelegeme eller ej? Tak for dit svar.
1 beskeder
johnny
Hej, for min skægagame er jeg forpligtet til at bruge en lampestøtte, eller er en porcelænsfatning tilstrækkelig til belysning! Tak
1 beskeder
caroline
Hej, tror du, jeg kan installere denne lampe i en bakke? Da jeg endnu ikke har et terrarium, bruger jeg en stor bakke på omkring femten centimeter i højden og uden låg. Kan jeg installere denne lampe?
5 beskeder
julian
Hej, kan vi tilpasse en Repti Glo 5.0 pære? tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler dette stativ, der er velegnet til en repti glo 5.0 pære: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-a-pince-glow-light-maxi-p-581.html Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
9 beskeder
katia
Hej, hvilken fatning passer til en spotvarmelampe på 75 W? På forhånd tak. Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis pæren har en E27 sokkel, burde der ikke være noget problem. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
florian
Hej, passer den infrarøde varme pære heat glo 150 W 9,5 cm i denne holder? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, Den infrarøde lyspære passer godt på porcelænsfatningen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet."
2 beskeder
clem
Hej, jeg vil gerne vide, om denne type støtte passer til et terrarium med et gitterdæksel. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er bare en sokkel. Så det kan passe til enhver type støtte. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
gwenola
Hej, hvad er den maksimale effekt? Kan vi integrere fatningen i en lampesokkel?