Spørgsmål, produktdiskussioner Gnavere hus Sputnik

88% kunder

anbefaler dette produkt

17 svar
Nora
2 beskeder
nora
Hej, jeg spekulerede på, om denne størrelse kunne passe til en gruppe af kvindelige mus (normalt 3), eller om vi skulle tage sputnik XL ... Tak på forhånd og hav en god dag
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, La Sputnik XL vil være for stor til tre mus. Denne størrelse vil være mere passende. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Marina
12 beskeder
marina
Hej, hvad ville være den ideelle størrelse for mus?På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den størrelse, der præsenteres på denne produktbeskrivelse, vil være passende for mus, hamstere eller ørkenrotter. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Pauline
1 beskeder
pauline
Hej, hvordan kan vi vælge den størrelse, der passer os bedst? Hvilke størrelser og farver findes der i partiet, tak på forhånd!
Gabrielle
11 beskeder
gabrielle
Hej, hvilke farver sælges der i øjeblikket ? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan desværre ikke give dig denne slags oplysninger. Det afhænger alt sammen af vores leverandørs leverancer. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Sabrina
1 beskeder
sabrina
Hej, kan vi sætte dette hus ind i et Habitrail legepladsbur uden at begrænse buret? Hvis ikke, kunne du foreslå et hus af denne slags, der ville være mere passende. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne lille hytte kan placeres i et Habitrail legepladsbur. Af hensyn til dit dyrs komfort anbefaler vi det ikke, da der ikke vil være meget plads til alle de andre tilbehør. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Julia
2 beskeder
julia
Hello! Jeg vil gerne vide, om dette hus stadig er tilgængeligt i XL? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den er i øjeblikket ved at blive genopfyldt og vil snart være tilgængelig: https://www.zoomalia.com/animalerie/maison-rongeur-sputnik-xl-p-15342.html Hilsen, Sandy fra Zoomalia
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej, vil jeg gerne vide, om denne størrelse er passende for en gylden hamster, eller om jeg skal tage XL?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne størrelse skulle gerne passe. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Julie
2 beskeder
julie
Er der en mulighed for at vælge farven?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, desværre kan du ikke vælge farven på dette produkt.

Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre