Spørgsmål, produktdiskussioner Træstub-grotte

75% kunder

anbefaler dette produkt

11 svar
brunehilde
1 beskeder
brunehilde
For den gennemsnitlige størrelse nævner I "souche", er det den samme model som på billedet? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Modellerne forbliver stort set de samme. De kan variere i størrelse, men formen forbliver den samme. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Maxime
1 beskeder
maxime
Hej, er det muligt at nedsænke dette dekoration i et akvarium?
camille
2 beskeder
camille
Svarer til mine forventninger meget realistisk, virkelig flot jeg tog model lille og mellem og jeg har placeret dem i en "L" i et hjørne af terrariet pogonaen elsker at klatre på dem.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tak for din kommentar. Når du ønsker at kommentere en artikel, råder vi dig dog til at gøre det direkte i kommentarsektionen. Venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
Titi
13 beskeder
titi
Min pyton er cirka 61 cm lang, hvilken model vil I anbefale?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det vigtigste er bredden på din python. Kan du give os den? Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Titi
13 beskeder
titi
Er modellen på 31cm passende til en ung python regius
Julia
1 beskeder
julia
Hej, jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge dette produkt som skjulested for en pleco. Tak, venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger alt sammen af størrelsen på pleco. For en pleco af standard størrelse (omkring ti centimeter) vil denne hule være perfekt passende. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre