Hvilken type terrarium til en crestet gekko?

Jennifer
8 beskeder
jennifer
Hej, jeg har en lille kronet gekko, og jeg vil gerne vide, hvilket terrarium der ville være bedst til den.
Alizee
26 beskeder
alizee

Det bedste ville være en 60 PÅ 80

Er han voksen?

Jennifer
8 beskeder
jennifer
Ja han er 1 år gammel
Jennifer
8 beskeder
jennifer
Ok jeg vil se det
Jennifer
8 beskeder
jennifer
Hvad er den præcise pris
Alizee
26 beskeder
alizee

Jeg undersøger,

Men det ville være bedre at vælge et højt terrarium, fordi gekkoer foretrækker højden,

I modsætning til pogonaer, jeg har selv en pogona, så jeg har valgt et lavt terrarium

I burde foretrække et højere...

Jeg sender jer URL'en til hjemmesiden for at købe det rigtige terrarium ;)

Jennifer
8 beskeder
jennifer
Ok tak, det er venligt
Alizee
26 beskeder
alizee
Derient ellers hvordan man finder de korrekte priser?
Jennifer
8 beskeder
jennifer
Det ser ud til at være lidt højt i forhold til min løn. Mini
Alizee
26 beskeder
alizee
Aiie vil du have, at jeg prøver at fortsætte søgningen for at finde en der er lidt billigere for dig? Det bliver dog ret kompliceret... Jeg betalte 119 EUR for minimumstørrelsen for min Pogonna viticeps. Terrarier er dyre. Hvor meget kunne du maksimalt give?
Jennifer
8 beskeder
jennifer
Det er venligt, men jeg tror, jeg vil spare nogle penge op, og når jeg kan, vil monsieur Paco få et smukt terrarium.
Alizee
26 beskeder
alizee

Men fortryllelse!

Meget smukke gaver! til hr. Paco hehe

Jennifer
8 beskeder
jennifer

ja, og jeg endte med at købe det, men pungen er ikke glad lol!!!

mangler kun dekoration, og det vil være som at være på en grøn gren

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre