Hvor kan man finde billeder af terrarier?

gauthier
1 beskeder
gauthier

hej, jeg vil gerne have, at alle forumdeltagere uploader billeder af deres terrarier, så jeg kan lade mig inspirere, da jeg overvejer at købe en ung pogona.

PÅ FORHÅND TAK

Sandra
261 beskeder
sandra

Hej,

Det er en rigtig god idé!

For mit vedkommende har jeg ikke nogen krybdyr, men det ville virkelig være fantastisk at se flere terrarier.

Vi ses snart!

Pierre
134 beskeder
pierre
Super den terra! De eneste punkter, jeg finder lidt grimme, er termometeret og den varme lampe, der er for synlig. Jeg ville have erstattet den varme lampe med en mere diskret varstenen eller varmemåtter! Jeg tror også, at du nemt kan arbejde på baggrunden med nogle dekorationer eller sten taget udenfor.
Aurélien
3 beskeder
aurélien
TRADUCTION

God aften Pierrot

Jeg takker dig for din mening, den varmende lampe er sandelig meget synlig, men jeg har fjernet den og erstattet den med en varmekabel; med hensyn til termometeret har jeg valgt den, der passer til mine midler, og for baggrunden planlægger jeg at gøre noget ved det.

Tak til dig, god aften.

Venlig hilsen

Aurélien

Pierre
134 beskeder
pierre

:) Så er der bare små detaljer! Terrariumet er allerede ret flot sådan som det er!

Sandra
261 beskeder
sandra
[lvenstre]Hej Audrey,[/lvenstre][lvenstre]Dit terrarium er virkelig flot!!! Hvilken art er dine skildpadder? De ser rigtig søde ud [/lvenstre][lvenstre]Vi ses snart![/lvenstre]
Audrey
12 beskeder
audrey

Tak Sandra det er graeca

Sandra
261 beskeder
sandra

Hejsa Audrey,

Er der skildpadder, der lever i Tunesien? For jeg ved, at der findes mange underarter af graeca. Jeg kendte ikke til den såkaldte brumationsperiode; jeg kendte til dvaleperioden. Er denne brumation ikke for svær at gennemføre? Hvordan ved du, hvornår det er den rette tid?

Under alle omstændigheder, du har virkelig skabt et smukt terra, de må føle sig super tilpas der! Og så er de udenfor om sommeren, det er fantastisk!!!

Vi ses snart!

sebastien
2 beskeder
sebastien

terrarium under konstruktion 

Uploaded with ImageShack.us

sebastien
2 beskeder
sebastien

tak

Sandra
261 beskeder
sandra

Hej Audrey, Hej Sébastien!

Audrey, jeg spekulerede på, hvad spiser dine skildpadder? Har de en meget specifik kost?

Sébastien, dit terrarium ser fantastisk ud! Hvilken art vil du sætte ind?

Vi ses snart!

Sandra
261 beskeder
sandra
Hej Audrey!
Ja, det ville være fantastisk, hvis du kunne poste billeder af din marsvin i sin store bur 
Vi ses i gnaver-sektionen!
Magali
3 beskeder
magali

Hej, jeg har valgt at prioritere den praktiske side for nem rengøring! Det er en ung regius, deraf de aftagelige sider i det endelige terrarium.

Audrey, hvor kan man finde disse graeca nabeulensis skildpadder? De er virkelig dejlige, og terrariet er fantastisk, dine små må have det godt der, tillykke!

Sandra
261 beskeder
sandra

Hej Fred,

Meget smukt akvarium !!!!

FREDERIC
2 beskeder
frederic

Tak, min lille fyr ser ud til at nyde det, så vi vinder begge to, fordi det ser i det mindste hyggeligt ud i stuen for mit vedkommende. :)

Sandra
261 beskeder
sandra
Han skal være glad, din pogona !!!
geoffrey
9 beskeder
geoffrey

geoffrey
9 beskeder
geoffrey
hej her er nogle billeder af min 14-årige vanddrage i et terrarium, der er 1,5 m højt, 70 cm bredt og 50 cm dybt med en vandtank på 25 liter.
Pierre
134 beskeder
pierre
Virkelig flink!!
Leonardo
67 beskeder
leonardo
super med tågesprøjten
geoffrey
9 beskeder
geoffrey
Tak tågegeneratoren er en Repti-Fogger fra mærket Zoo Med, den er ikke meget gammel og jeg håber, den vil holde længe.
geoffrey
9 beskeder
geoffrey
Normalvis mellem ti og femten år ifølge hvad jeg har læst.
Leonardo
67 beskeder
leonardo

ok

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre