Hvor kan man finde billeder af terrarier?

hej, jeg vil gerne have, at alle forumdeltagere uploader billeder af deres terrarier, så jeg kan lade mig inspirere, da jeg overvejer at købe en ung pogona.
PÅ FORHÅND TAK

Hej,
Det er en rigtig god idé!
For mit vedkommende har jeg ikke nogen krybdyr, men det ville virkelig være fantastisk at se flere terrarier.
Vi ses snart!
God aften Pierrot
Jeg takker dig for din mening, den varmende lampe er sandelig meget synlig, men jeg har fjernet den og erstattet den med en varmekabel; med hensyn til termometeret har jeg valgt den, der passer til mine midler, og for baggrunden planlægger jeg at gøre noget ved det.
Tak til dig, god aften.
Venlig hilsen
Aurélien
:) Så er der bare små detaljer! Terrariumet er allerede ret flot sådan som det er!

Tak Sandra det er graeca

Hejsa Audrey,
Er der skildpadder, der lever i Tunesien? For jeg ved, at der findes mange underarter af graeca. Jeg kendte ikke til den såkaldte brumationsperiode; jeg kendte til dvaleperioden. Er denne brumation ikke for svær at gennemføre? Hvordan ved du, hvornår det er den rette tid?
Under alle omstændigheder, du har virkelig skabt et smukt terra, de må føle sig super tilpas der! Og så er de udenfor om sommeren, det er fantastisk!!!
Vi ses snart!

terrarium under konstruktion
Uploaded with ImageShack.us

tak

Hej Audrey, Hej Sébastien!
Audrey, jeg spekulerede på, hvad spiser dine skildpadder? Har de en meget specifik kost?
Sébastien, dit terrarium ser fantastisk ud! Hvilken art vil du sætte ind?
Vi ses snart!

Ja, det ville være fantastisk, hvis du kunne poste billeder af din marsvin i sin store bur

Vi ses i gnaver-sektionen!

Hej, jeg har valgt at prioritere den praktiske side for nem rengøring! Det er en ung regius, deraf de aftagelige sider i det endelige terrarium.
Audrey, hvor kan man finde disse graeca nabeulensis skildpadder? De er virkelig dejlige, og terrariet er fantastisk, dine små må have det godt der, tillykke!

Hej Fred,
Meget smukt akvarium !!!!
Tak, min lille fyr ser ud til at nyde det, så vi vinder begge to, fordi det ser i det mindste hyggeligt ud i stuen for mit vedkommende. :)

ok