Spørgsmål, produktdiskussioner
11 svar
18 beskeder
justine
Kan vi placere det indendørs?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder det, da skuret vil tage skade af fugten. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
2 beskeder
alisson
Hej, hvis jeg lægger denne seng i min kanins bur, vil den så gnave i den? Er det farligt, hvis den skulle finde på at gnave i det? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan vi ikke forudsige din kanins opførsel. Dette produkt er specielt designet til gnavere, så det udgør ingen risiko for dit kæledyr. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
sébastien
Hej, har denne skur kun farven blå-orange? God dag
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette husly er nu kun tilgængeligt i grå/grøn. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
sylvie
Hej, ville dette hyggelige skjul passe til en chinchilla? Tak! Hav en god dag!
10 beskeder
soraya
Hejsa, ville dette produkt være velegnet som en lille seng til en angora dværgkanin, eller vil du anbefale et mere passende produkt til dens lille størrelse?
4 beskeder
brigitte
HVORFOR GØR DU DET IKKE I 2 FARVER? FOR HUNNER VILLE DET VÆRE GODT AT TILBYDE DET I ROSA OG BLÅT TIL HANNERNE. JEG SYNES DET VILLE PASSE TIL DIN KUNDEKREDS, DER FORMENTLIG ISÆR BESTÅR AF KVINDER. MEN JEG KAN TAGE FEJL. VENLIG HILSEN B.P
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke noget valg, det afhænger af de produkter, som leverandøren tilbyder, men vi vil videregive dine forslag til vores leverandør. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet