Indhegning Zolia Merry

Intet svar
Virginie
1 beskeder
virginie
Hej, jeg ville bare vide, før jeg træffer min beslutning, at jeg er i tvivl mellem Zolia Merry og Zolia Joly indhegning. Hvis jeg bestiller Zolia Merry, hvis jeg bestiller sæt af to for at udvide indhegningen, da jeg har to kaniner. På grund af højden, kan kaninerne hoppe over indhegningen på 35 cm højde? Hvis ja, skal jeg købe sæt 2 x 2 for at lave højden højere, det vil sige to paneler i søjle for at sikre, at de ikke hopper? Er det muligt allerede nu at bestille en enkelt indhegning, to hvide sæt, og senere bestiller jeg endnu et sæt to for at udvide og forstørre højderne? Jeg vil gerne vide, hvor mange gennemsigtige paneler, der kræves for at beskytte gulvet, med paneler i U-form bagpå og på begge sider, for at undgå urin pletter på muren? Det er en lille gris lol, men foran kun gitterplader i jorden og ikke på etage! Men spørgsmålet er, har jeg en han, der ikke er ren på grund af hormonelle årsager? Med paneler går det ikke igennem under dem? Tak, jeg er i tvivl om Merry eller Zolia, jeg har to kaniner, men jeg ønsker ikke de på etagen, kun i jorden. Tak

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre