Spørgsmål, produktdiskussioner JR FARM Mælkebøtte 1,5kg til dværgkaniner og gnavere
5 svar
3 beskeder
sarah
Hej, er dette et supplerende hø eller et hø til almindelig og primær fodring? For i karakteristikaene står der, at det er et supplement til gnavere, der kan blandes med hø eller som et supplement til den daglige portion hø. Så jeg forstår ikke, er det ikke meningen, at det skulle være hø?
1 beskeder
audrey
Hej, Personligt varierer jeg fornøjelserne med min kanins hø, såsom naturhø, mælkebøtte, mynte, rose osv.... Du kan give det uden at blande det med naturhø, jeg giver det uden at blande, og alt går meget godt.
2 beskeder
candice
Hej, dette hø skal ikke gives som den eneste hø-ration regelmæssigt. Du kan give det i et par dage og derefter skifte osv. Men da det har et ret højt C-vitaminindhold, forårsager det sten, sand osv. hos kaniner i alt for store mængder. Dette mælkebøttehø må ikke være den eneste daglige og regelmæssige ration. God dag

3 beskeder
christine
Den bedste hø er Crau-hø, anbefalet af dyrlæger og elsket af gnavere. Jeg giver det i større mængder. Det andet hø er kun et supplement, og kaninerne keder sig hurtigt med det og bruger det som strøelse.
4 beskeder
laurence
Hej, jeg er enig med Christine: Crau hø er det bedste, og vores kanin fortærer det dagligt i 5 år. Vi giver ham nogle andre typer hø, som for eksempel mælkebøttehø, som supplement for at variere hans fornøjelser. Dog er spillet betydeligt.
1 beskeder
isabelle
Hej, jeg giver ham også det, ligesom hø med gulerod.