Spørgsmål, produktdiskussioner
15 svar
5 beskeder
adeline
Kassen er i øjeblikket udsolgt, hvordan kan man bestille den?
1 beskeder
chloé
Hej, jeg har en stor kanin, der vejer 4 kilo. Jeg leder efter et bur med plads og højde. Dette bur ser godt ud til disse kriterier. Jeg er dog bange for, at hun ikke kan komme op på grund af de smalle åbninger og den stejle stige! Hvad synes du? Kan dette bur stadig passe til hende? Tak fordi du giver mig din mening.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er egnet til en dværgkanin. Din kanin kan faktisk have svært ved at komme igennem åbningerne. Vi anbefaler, at du vælger et indendørs kaninhos, der vil være mere behageligt. https://www.zoomalia.com/animalerie/clapier-d-interieur-restland-cage-a-lapin-p-19014.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
audrey
Hej, hvordan renser man buret, hvis man ikke kan lukke etagerne?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, hver etage er uafhængig og kan fjernes fra den gitteroverdækkede del til rengøring. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
julie
Hej, er det muligt at lave en lukning mellem de to etager, og i så fald, hvordan kan det gøres? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, desværre er der ikke blevet planlagt noget fra leverandøren for at lukke etagen. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

12 beskeder
camille
Er madskålene med?

67 beskeder
leonardo
vil en hunkaninen føle sig godt tilpas der med udgange?!

67 beskeder
leonardo
Er den velegnet til et par og 2 kaninunger, eller skal jeg tage denne til hunnen og de 2-3 kaninunger og en anden til hannen (hvilken) og derefter sterilisere dem
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler faktisk at adskille dem. Dette bur burde passe til det formål. Med venlig hilsen Team Zoomalia

3 beskeder
carol
Hej, kan dette bur være egnet til fritter? Er det muligt at have begge bakker lukkede? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Dette bur er for lille til to fritter. Vi anbefaler i stedet bur til fritter: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-autres-animaux-c-139-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet