Spørgsmål, produktdiskussioner

24 svar
Daniel
1 beskeder
daniel
Hej, Kan du venligst fortælle mig, hvad grundlængden er for Natura kaninburet med udendørs gård, L123xH102xl78cm Referencenummer 32410. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Davs, Længden på jorden er 111 cm. Venlig hilsen, Team Zoomalia
Charlene
1 beskeder
charlene
Hej, hvor mange kaniner kan der være i dette bur? Jeg vil gerne have det indendørs, hvad foreslår du, at jeg skal dække gulvet med? Tak.
Océane
1 beskeder
océane
Hej, Er området, hvor kaninen skal sove, isoleret? Kan minimumstemperaturen nå 0 grader??? Tak på forhånd, Oceane
Camille
1 beskeder
camille
Hej Hvor mange marsvin kan det rumme
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler op til 4 marsvin. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
ANNE
1 beskeder
anne
Kan man lade kaninburet stå om vinteren, hvis man bruger en presenning?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi råder dig til at behandle det fra tid til anden. Med en presenning ovenpå skulle dit kaninbur kunne modstå vinteren. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Severine
1 beskeder
severine
Hej, passer betrækket ref 62322 til kaninbur Natura ref 32410?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Her er betrækket, der skal bestilles: https://www.zoomalia.com/animalerie/housses-pour-clapier-pour-art-32409-et-32410-p-10840.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
myriam
1 beskeder
myriam
Hej, efter at have købt dette kaninbur i maj sidste år, vil jeg nu gerne tilføje beskyttelsesdækkenet. Det ser dog ud til, at I stadig har det udsolgt: hvordan gør man?? Tak for jeres svar, da vejret bliver køligere, og det vil blive presserende... Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette cover er faktisk udsolgt. Det cover, der er tættest på størrelsen af dit bur, er dette: https://www.zoomalia.com/animalerie/housses-pour-clapier-pour-art-62322-p-10841.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Michel
3 beskeder
michel
For at være mere klar, er det muligt at opdele det lukkede bur i 2 dele samt gården i 2, så de 2 kaniner aldrig er i kontakt og begge kan nyde de to dele af buret? Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan du ikke separere dette bur lodret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Michel
3 beskeder
michel
Kan denne model bruges til to kaniner (han og hun), hvor de er fuldstændigt adskilt i bur og udendørs gård
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Sektionen med kaninburet kan, faktisk, lukkes. I kan derfor opdele kaninburet i to på en vandret måde og ikke lodret. Venlig hilsen, Zooomalias hold
Michel
3 beskeder
michel
Kan denne model tilpasses (2 pladser inde i hytten og 2 pladser i den udendørs gård). Jeg har 2 kaniner (han og hun).
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kan du præcisere dit spørgsmål, så vi kan vejlede dig bedst muligt? Med venlig hilsen Zoomalia-holdet
Sophie
1 beskeder
sophie
God aften, findes der en lem til at lukke kaninen inde på øverste etage, og vil du venligst oplyse vægten på kaninburet. Med venlig hilsen Sophie B
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, På denne model, der vejer 25 kg, er der en lem, der giver mulighed for at lukke toppen af buret. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
violaine
2 beskeder
violaine
god aften hvis boligen er udenfor fra forår til efterår og derefter overdækket om vinteren, skal boligen behandles? Tak for svaret
Laura
2 beskeder
laura
Hej, er de angivne dimensioner 123 i længden, 96 i højden og 76 i dybden? Jeg takker dig.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dimensionerne er: L123 × H102× l78 cm Med venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre