Spørgsmål, produktdiskussioner Keramisk varmelampe Reptilus

100% kunder

anbefaler dette produkt

37 svar
Shane
2 beskeder
shane
Hej, kan jeg bruge disse keramiske varme pærer til min boa, eller er det bedre at bruge almindelige varme pærer? Tak.
mathieu
1 beskeder
mathieu
Hej, jeg har en kongelig python i en terrarium på 110x50x50. Jeg har svært ved at opnå den ønskede temperatur (især om dagen) i et rum, der normalt er 20 grader, med en 20W varmepude og en 15W varmepære. Jeg vil gerne supplere mit varmesystem med en varmelampe. Ville en 200W uden for terrariet (gennem et net, 50 cm fra underlaget) være passende (da den ikke producerer UV...?)? Hvis ja, er det absolut nødvendigt at bruge en keramisk fatning? På forhånd tak.
Karen
1 beskeder
karen
Jeg har sat pæren under en jernholder til rugemaskine udenfor buret, og alt går meget godt
Audrey
1 beskeder
audrey
Hej. Hvilken effekt anbefaler du for at holde en kaninrede varm? Hvilken form for underlag skal jeg vælge? På forhånd tak. Audrey.
NICOLAS
4 beskeder
nicolas
50W bør være tilstrækkeligt for din kaninbur. Du skal bruge denne lampe med en passende keramisk holder. Med venlig hilsen.
NATHAN
1 beskeder
nathan
Hvilken styrke af pære vil du anbefale til en python i et terrarium på 150x50x60 for at opretholde en god temperatur i det kolde punkt, da min omgivende temperatur ikke er tilstrækkelig til at opfylde dens behov. Med venlig hilsen
Rudy
1 beskeder
rudy
Jeg bruger 75W til min Morelia spilota cheynei, en pære tændt om dagen og den anden tilkoblet termostaten, så temperaturen altid er i det rette område nat og dag. Til info, da Morelia er arboreal, er mit terrarium 180 cm højt, 100 cm bredt og 70 cm dybt.
MAXIME
3 beskeder
maxime
Hej, for mit Morelia spilota cheynei har jeg et terrarium, der måler 120 x 50 x 90 (længde, dybde, højde). Hvilken effekt vil du anbefale?
CAMILLE
1 beskeder
camille
Hej, jeg har købt denne varme lampe på 75 W til mine skildpadder. Er den god? Skal der også være lys? Hvor længe skal jeg lade den være tændt? Er en enkelt nok? Tak for dit svar.
jean-luc
2 beskeder
jean-luc
Effekten afhænger af volumen på dit terrarium. En keramisk pære er perfekt til at opvarme et terrarium. Den skal dog tilsluttes en keramisk fatning og en termostat for at regulere temperaturen. Jeg bekræfter, at en UVB-pære er nødvendig for trivsel for en skildpadde i et terrarium. En række kvalitetsvalg er tilgængelige på zoomalia-webstedet.
sylvia
1 beskeder
sylvia
Hej, Jeg skal snart have en pelomedusa skildpadde, og selvfølgelig skal den have en opvarmet strand, der skal opvarmes med en lampe. Ville denne type pære være passende? Hvis ja, skal den være tændt hele tiden? Hvad gør en termostat? Tak for dit svar. Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan helt sikkert bruge denne pære til din skildpadde, den vil give den nødvendige varme på stranden. Dens styrke afhænger af størrelsen på terrariet og den afstand, du placerer den fra. Det er vigtigt at sørge for, at den er uden for dyrets rækkevidde, så det ikke brænder sig. Det er også nødvendigt at have en UV-pære for at give den nødvendige mængde UVB og UVA, som er uundværlige for dit reptils korrekte udvikling. Termostaten vil gøre det muligt at regulere temperaturen og tænde og slukke pærerne automatisk dagligt. Disse tjener til at genskabe naturlige betingelser og erstatte solens lys og varme, så de bør ikke fungere konstant. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Fabien
1 beskeder
fabien
Hej, jeg har et terrarie på 60*45*45 med en ung skægagam, og jeg vil gerne købe denne lampe på 150W, da jeg planlægger at skifte til et større terrarie inden for 3/4 måneder. Jeg tænkte på at vælge denne styrke, fordi jeg har den heldige krybdyrs tc2 pro. Og hvilken UV-lampe vil du anbefale mig?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal bruge en UVB 10.0 lampe, en 13W vil være tilstrækkelig til et lille terrarium som dit. Det er vigtigt at ændre styrken, når du skifter terrarium. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Elodie
5 beskeder
elodie
Hej! Jeg vil gerne begynde at bruge denne type pære, men jeg vil gerne vide: Afgiver den infrarøde stråler, opvarmer den stadig i sig selv eller ej? Mit spørgsmål er, om jeg kan placere den som den er, uden noget, i mit terrarium, eller om der er en risiko for, at min slange brænder sig, og jeg derfor skal tilføje et gitter?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er en varme pære. Den er derfor varm og skal placeres uden for dit krybdyrs rækkevidde for at undgå risiko for forbrændinger. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Alicia
1 beskeder
alicia
Hej, jeg har en terra på 160x60x60. Jeg har et varmekabel, der er på 50 W sammen med lampen. Jeg vil gerne have en højere omgivelsestemperatur, vil det fungere?
lola
10 beskeder
lola
Hej, hvilken pære ville være bedst til opvarmning af den varme side af et glas terrarium, der måler 60x45x60 cm til en leopardgekko?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der skal prioriteres en 200W pære, og dens højde skal justeres alt efter den opnåede temperatur. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Camilia
1 beskeder
camilia
Hej, jeg har et terrarium på 65*35*30 med en Testudo graeca. Jeg har købt en varme pære på 150W, og det virker lidt meget, hvad synes du? På forhånd tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det ser ud til at være meget, men det afhænger af lampens placering og afstanden til terrariets bund. Først og fremmest skal du måle temperaturen på det varme punkt, som ikke må overstige 30°C. Det er også nødvendigt, at din skildpadde har et koldt punkt med en temperatur mellem 20 og 25°C max. Hvis temperaturerne er for høje, skal du overveje at skifte pæren. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Marilyn
3 beskeder
marilyn
Hej, er denne 100w varme pære kompatibel med glow Light maxi lampeholder med klemme? Tak
Vivien
1 beskeder
vivien
Hej, jeg vil gerne vide, om en pære på 50 W placeret på en gitteråbning øverst i et terrarium af træ på 18 mm (L50 B50 H60) vil kunne give mig et varmt punkt på 32°C øverst og et køligt punkt på gulvet på 27°C. Tak på forhånd Kys

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre