Spørgsmål, produktdiskussioner Kit komplet Terrarium Naturlig til landskildpadde Exo Terra

35 svar
Emi
7 beskeder
emi
Hej, hvorfor anbefale og sælge et kit - alt for lille (langt fra) til behovene for fysisk aktivitet hos en landskildpadde, selv en ung en, og som ikke muliggør at skabe en termisk gradient (varmt punkt vs. koldt punkt) - lavet af glas, hvilket er en frygtelig stress for alle krybdyr og endnu værre for en skildpadde - med et farligt underlag (tarmobstruktion, ingen mulig administration af den nødvendige luftfugtighed) - en uegnet lampe (for svag i UVb) og som slet ikke varmer - med en plastikplante, der kun optager plads eller risikerer at blive spist (obstruktion igen) - og meget, meget dyrt? Behovene fra terrestriske skildpadder er nu velkendte og veldokumenterede, denne type udstyr ser måske pæn ud, men er en tilbagevendende faktor for deformation hos skildpadder, især osteofibrose (mangel på UVb, ingen kontaktfugtighed). Produktet kan eventuelt tilpasses som en vuggestue for unge vandskildpadder (under 6 måneder) eller som et sygeterrarium (med beklædning, en mere passende lampe og uden kokosnød og plastikting)
laetitia
2 beskeder
laetitia
Hej, Pæren i dette sæt er således UVA, men bliver den varm? Jeg vil gerne kombinere den med en UVB-pære, Repti Glo 5.0, der efterligner det tropiske klima, men hvilken skal jeg vælge, 13 eller 25W? Og hvilken holder skal jeg vælge? Tak.
laetitia
2 beskeder
laetitia
Hej, Jeg vil snart erhverve en lille Hermann-unge, og jeg vil gerne vide, hvilken type varme- og UV-lampe jeg skal sætte i dette terrarium? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Pæren er allerede inkluderet i dette sæt. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
barbara
1 beskeder
barbara
Hej, er en Reptiglo 5.0 fluorescerende pære tilstrækkelig til en skildpadde, især for at give varme og UVB? Hvis ja, hvor mange watt anbefales? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler snarere denne type pære til din skildpadde: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-repti-glo-5-0-reproduisant-le-climat-tropical-p-583.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
amelia
1 beskeder
amelia
Hej, er dette terrarium egnet til en steppe skildpadde??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen på terrariet vil stå i forhold til dyrets vækst: 100 cm for en lille han og op til 150 cm for en stor hun. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
jacky
1 beskeder
jacky
Findes der et valgfrit låg til dette sæt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre er der ingen låg som reservedele. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej, jeg ønsker at købe en landskildpadde. Dette sæt er velegnet til hvilken alder af skildpadden, cirka? Hvilke elementer skal tilføjes for at sikre, at den ikke mangler noget? For eksempel, hvilken slags UVB pære er nødvendig? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette kit indeholder: substrat, madskål, skjul, plante, komplet belysningssystem med en 50 watts pære uden UVB, samt en dekorativ baggrund, der kan klippes til låget. Der er ingen specifik alder, det vil afhænge af størrelsen på din skildpadde. Med venlig hilsen, Alexandra fra Zoomalia
PANTXIKA
3 beskeder
pantxika
Har I terrarier i denne stil, men lidt større tak! Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du vil finde nedenfor linket, der giver dig direkte adgang til de terrarier, vi kan tilbyde dig: https://www.zoomalia.com/animalerie/terrarium-c-93-1.html?filt1440=1440-296&pmi=0&pma=490&tri= Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
Sophie
1 beskeder
sophie
Hej,Indeholder belysningssystemet en klemme til at fastgøre lampen på terrariet?Hvor lang er ledningen, der gør det muligt at tilslutte det til strømmen?Og er dette terrarium egnet til to små graeca-skilpadder, der er omkring et år gamle?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, der er faktisk et ophængningssystem på terrariet. Tilslutningskablet måler 2 meter. Dette terrarium kan passe til to små graeca-skildpadder, men det vil være nødvendigt at have noget større, når de vokser. Med venlig hilsen, Mary fra Zoomalia
lou
1 beskeder
lou
vil jeg modtage den til lørdag, hvis den bestilles i aften?
julien
3 beskeder
julien
Hej, en pære uden UVB kan ikke fuldt ud opfylde en skildpaddes behov for lys og varme. For at imødekomme skildpaddens behov er en UVB-pære normalt essentiel, da den hjælper med skildpaddens produktion af D-vitamin, hvilket er vigtigt for dens knoglesundhed. En almindelig pære kan give varme, men vil mangle de nødvendige UVB-stråler, som er afgørende for skildpaddens generelle sundhed og trivsel.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En UV-pære er uundværlig for din skildpaddes velbefindende og især dens gode helbred. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
MAYA
1 beskeder
maya
Herre, ville denne type Terra passe til en lille Nabeulis skildpadde? Er lamperne inkluderede? pærerne? Jeg ønsker type UV 5, er det muligt? På forhånd tak, Med venlig hilsen, Maya
Corinne
1 beskeder
corinne
Hej, Terrariet til landskildpadder, som I tilbyder som et komplet sæt, har ikke et låg; de andre Exo Terra akvarier har et; hvad er bedst for dette dyr: med eller uden? hvad ville være forskellen på at vælge det ene frem for det andet? Tak for svaret.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ligegyldigt, så længe terrarieindretningen passer til behovet hos din skildpadde. Vi sender dig et link for at hjælpe dig med at vælge det bedste udstyr til dit dyr: http:/jacques.prestreau.pagesperso-orange.fr/tortues/pdf/10_terrarium_pour_tortues_terrestres.pdf Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Mathilde
1 beskeder
mathilde
Udsender pæren UVA-stråler? Tak
stephane
1 beskeder
stephane
Hej, jeg ville gerne vide, om varmen breder sig i hele terrariet eller kun ved lampestedet for det nye åbne terrarium med lampen på siden. Tak for din tilbagemelding.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Varmen spreder sig mere eller mindre, men vil under alle omstændigheder altid være stærkere på stedet med pæren. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre