Spørgsmål, produktdiskussioner Protège lampe avec culot Reptil'us
11 svar
6 beskeder
jeremy
Godaften, jeg håber, han kommer tilbage, før udsalget slutter. Ifølge mine beregninger svarer 32 dage til 20. februar. Kunne du bekræfte det for mig? Beklager min utålmodighed, men I er de eneste, der sælger dette mærke. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi modtager dem i begyndelsen af februar, Venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia
6 beskeder
jeremy
Hej, hvornår vil dette produkt være tilgængeligt? Og er det kompatibelt og anbefalet til en kongepyton? Findes der mindre størrelser end 16x22 cm? På forhånd tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt vil være tilgængeligt igen i begyndelsen af februar. Det er egnet til alle krybdyr, da det forhindrer forbrændinger ved at forhindre dyret i at gnide sig mod varme lampen. Det findes i kun én størrelse. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
7 beskeder
arnaud
Hej, jeg har for nylig købt dette produkt hos jer... Hvilken Uva Uvb-pære kan jeg bruge til et pogona-terrarium på 120x60x60? Tak :-)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal bruge en UVB 10.0 pære https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-reptile-uvb-10-0-desertique-p-29965.html Venlig hilsen, Zoomalia team
7 beskeder
arnaud
Hej, er kablet inkluderet? Mvh
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Sættet inkluderer også bøsning og kabel. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
6 beskeder
jeremy
Hej; Er dette produkt egnet til et terrarium med en kongepython? Tak på forhånd
7 beskeder
arnaud
Hej, har du mulighed for at sælge den samme kombination (gitter + fatning og kabler) i en mindre version? Ville den passe til en keramisk lampe på 75w? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Vi har ikke en mindre model. Denne er kompatibel med alle lamper med en E27-fatning og understøtter en maksimal effekt på 500W. Det er altså ikke et problem for en keramiklampe på 75W. Venlig hilsen, Zoomalia teamet