Spørgsmål, produktdiskussioner Support til UV-reflektorlampe i aluminium til terrarium Exo Terra
15 svar
1 beskeder
frédéric
Hej, er er light dome 14cm kompatibel med en E27 pære? Skal den tilsluttes direkte til elnettet eller kræver den en ballast?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Lyssuperio har en E27-fatning. Den tilsluttes kun til elnettet. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
paul
Hej, Jeg ville gerne vide, om aluminiumsoverfladen risikerer at overbelaste skildpadderne med UV (ved at øge strålingen)? Og om jeg derfor skal skifte til en 13W pære eller blive ved med en 26W (til en lille strand på 25x10) Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De 13W er tilstrækkeligt til en lille strand. Med venlig hilsen, Holdet på Zoomalia
1 beskeder
clément
Er det kompatibelt med en sun glo r20 pære på 50w, og hvilken størrelse skal jeg vælge, 14 cm eller 18 cm? Tak

4 beskeder
savannah
Hej, er denne holder kompatibel med en Repti Glow 5.0 pære, der måler 14,5 cm? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er faktisk kompatibelt med denne støtte. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
savannah
Hej, jeg vil gerne vide, om pæren med reference: 2057 Pære Repti Glo 5.0 E27 26W passer i denne fatning, da den er meget lang og ikke passer i Glow Light Medium Maxi lampens clips-beslag, tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Ja, denne holder er specielt designet til kompakt lysstofrør.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
Ja, denne holder er specielt designet til kompakt lysstofrør.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia

1 beskeder
sylvain
Hej, jeg vil gerne vide, om jeg kan sætte en light dome i et terrarium på 1 meter i stedet for et neonrør.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge den i dit terrarium. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia