Min kaninunge gør sit behov på min sofa

Laura
3 beskeder
laura
Hej! Med hensyn til tis, rengør så snart din kanin har lavet en, og det kan tage noget tid. 2 måneder er for tidligt at blive adskilt fra sin mor, fravænningen er ikke blevet gjort ordentligt, det er nok derfor, din kanin er urenlig. Med hensyn til at vågne tidligt, hvilken størrelse har dens bur? Jeg anbefaler semi-frihed i en indhegning, så vil den trives bedre.
Lauralee
3 beskeder
lauralee
Hej! Min kanin har også problemer med renlighed (den er snart et år), men jeg har fået at vide, at det er, fordi jeg ikke har fået den steriliseret endnu. Men du kan lære din kanin at være ren. Du må hverken råbe ad den, råbe generelt, stikke dens hoved i det eller lignende. Personligt har jeg set en forbedring, når jeg roser den, når den gør sit behov i sin bakke. Jeg giver den belønninger (tilfældigt og ikke hver gang), taler til den, kæler med den, og når der sker uheld, siger jeg blot "nej" fast og sætter den i bakken, så den forstår. Jeg har også købt en lille pude (normalt til katte), så den kan have sit eget bløde og komfortable område, ligesom jeg kan have min seng :) Når det kommer til burproblemer, ja: dens bur er vel nok for lille, eller den har brug for noget at gnave i. Har du købt nogle trælegetøj til den (på Zoomalia er de gode), træstykker du kan finde i dyrehandlen, som den kan gnave i, eller nok hø? Og om natten, har jeg gjort det til en vane at dække buret med et lagen. Jeg lader selvfølgelig en side være åben, så den ikke mangler luft. Men når buret er dækket, bider den ikke i det, og jeg kan sove (vi sover i samme rum). Ellers giver jeg den mere og mere frihed nu, hvor der er forbedringer, og virkelig: det er et dagligt opdragelsesarbejde :) Man skal være tålmodig :) Held og lykke :)

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre