Mine rotter spiser fugerne

fabien
1 beskeder
fabien

Hej

Jeg har købt et akvarium designet til rotter fra mærket Ferplast, og problemet er, at de spiser de sorte fuger indeni, er det giftigt?

Og hvordan kan man lave dem igen, da glassene ikke vil holde mere, eller har producenten taget højde for denne mulighed, så det ikke ændrer noget?

God dag til alle Fabien

Pierre
134 beskeder
pierre

Hej,

Det er ganske rigtigt ikke særlig godt for rotten... men de er meget modstandsdygtige dyr. Du kan prøve at finde speciel akvariesilikone (det mener jeg, at det er til salg på siden) som er ugiftig til at lave fugerne igen (for det vil ganske rigtigt give op)

Valerie
6 beskeder
valerie

Hej,

Så en rotte skal ikke bo i et akvarium, og de eneste akvarier til gnavere, der findes, er for små til dem, så det skal ændres, hav en god dag

Elizabeth
1 beskeder
elizabeth
Det er meget sjovt. Jeg formoder, at drikkevarerne fra https://www.stoprat.fr/comment-lutte-contre-les-rats praler af, at de kan træne rotter til at forlade husene :). Vi ved, at rotter er meget intelligente dyr, der ligner krager. Jeg er sikker på, at hvis du har en god træning, kan du lære disse små dyr at gøre ekstraordinære ting. Uanset hvad der er sagt, tror jeg, det er umuligt at træne en rotte til at gøre sådanne ting. Desuden mener jeg ikke, at de har brug for at blive trænet, da de forbliver i buret hele tiden. Rotter er mere for skønheden.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre