Spørgsmål, produktdiskussioner
48 svar
8 beskeder
linda
Hej, jeg venter stadig (og det har været mere end 1 måned) på at den rektangulære platform 57/26/2 bliver tilgængelig. Jeg vil gerne have et pålideligt svar denne gang... det ville irritere mig at skulle bestille fra en konkurrent...Med venlig hilsen Linda
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er stadig i bestilling hos vores leverandør. Desværre er denne ikke i stand til at angive en præcis tilgængelighedsdato. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
8 beskeder
linda
Hej, for 3 uger siden fortalte I mig, at den rektangulære platform 57/26/2 ville være tilgængelig om cirka ti dage... Jeg kan stadig ikke finde den til salg og venter på at bekræfte min bestilling. Har du flere oplysninger, venligst? Med venlig hilsen Linda
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er bestilt fra vores leverandør og forventes at være tilgængeligt igen i løbet af næste uge. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
sandra
Hej, jeg har et bur på 48 cm x 50 cm, vil platformen "RIP 102 SF - rektangulær - 52x26,5x2 cm" være kompatibel?Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne platform vil ikke være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
ludovic
hvilken platform ville være egnet til et bur på 57+26
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse platforme vil være for store til dit bur. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
mathilde
Hej, kan denne platform bruges med zoolia-buret på 100 cm, når hele forsiden af buret udgør døren?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge vinkelbeslaget, som skal fastgøres på baggitteret og på siden af buret. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

4 beskeder
jeanne
Hej, er det kompatibelt med Carla-buret?
11381 beskeder
zoomalia
Disse platforme er ikke kompatible. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
mirella
God aften, Jeg ejer et luksusbur NERO 3, er det muligt at tilpasse en platform dertil? I så fald, hvilken type trappe skal jeg bruge? Tak på forhånd for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan helt sikkert tilpasse en af disse platforme, du skal bare måle dit bur og vælge den passende størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia Team

7 beskeder
gillian
Passer disse platforme til buretårnet?
2 beskeder
muriel
Hej er platformen dimension 52 kompatibel med din voliere Carla?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, denne platform vil ikke tilpasse sig Carla's voliere. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
stephanie
Hej, Vil du modtage platforme til gnaverbur RIP TRIS SF - vinkel - 33x33x3cm - beige? Venlig hilsen, Stéphanie
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi informerer dig om, at dette produkt i øjeblikket er tilgængeligt. Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia

2 beskeder
dorinne
Hej, Vil du modtage reference RIP 82 SF - rektangulær platform - L50xl26.5xH2cm- beige? Hvis ja, hvornår? Tak Med venlig hilsen Fabrice
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har desværre ingen dato at give dig. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
doret
Er disse platforme velegnede til en dværgkanin?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan faktisk bruge disse platforme til din dværgkanin. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

2 beskeder
marine
Hej, Hvornår vil platformene RIP 72 SF være tilgængelige? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, RIP 72 SF-platforme er tilgængelige. De er i øjeblikket under genopfyldning og vil snart være tilgængelige igen. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

2 beskeder
marine
Hej, hvad svarer højden, længden og bredden til? Jeg har svært ved dimensionerne. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dimensionerne er angivet i formatet L x B x H. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
laurence
Hej, vi ønsker at bestille platforme til gnaverbur RIP 82 SF - rektangulær - 50x26,5x2cm - beige. Hvornår er de tilgængelige? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan desværre ikke give dig en tilgængelighedsdato. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
3 beskeder
nathalie
Hej,Jeg overvejer at købe Susan 102 cm buret fra Marchioro til to marsvin. Jeg vil gerne tilføje en rektangulær platform. Men når jeg ser på dimensionerne, tror jeg, at jeg skal vælge RIP 120SF 57 x 26.5 x2, da buret er 57 cm bredt. Men på grund af referencens navn "120", undrer jeg mig over, om det passer til buret på 102 cm? Eller skal jeg tage referencen RIP 102SF (men her synes længden 52 cm ikke at passe længere)Jeg takker dig på forhånd for dit svar.Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I denne sag er den oprindelige platform en RIP102SF. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet

1 beskeder
sophie
Hej, Dette fremgår ikke af beskrivelsen, men billedet viser en regulerbar rektangulær hylde. Da dette mærke tilbyder sådanne, vil du venligst bekræfte, om det virkelig er modulære hylder med bredde (normalt fra 40 til 64 cm, tror jeg). Jeg leder efter en rektangulær hylde til en volière Juliette, og kun dette mærke ser ud til at lave dem.) Tak for din feedback. Med venlig hilsen S
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler i stedet dette produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/plateforme-universelle-rip-uni-ajustables-p-16782.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia
6 beskeder
denis
Hej, Kan De venligst sende mig en mail, når hjørneplatformene er tilgængelige? Jeg takker Dem på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du ønsker det, er denne artikel tilgængelig med et hul: https://www.zoomalia.com/animalerie/plateformes-rip-f3-avec-trou-pour-tubes-kim-3-p-16785.html Med venlig hilsen, Zoomalia Team