problemer med varmeniveauet

Intet svar
arnaud
1 beskeder
arnaud

Jeg har et terrarium på 90x45x60, og jeg kæmper for at opnå den rette temperatur til en kongepython.

I øjeblikket har jeg en 100W-varmeemitter samt en 15W-varmekabel, som jeg har fået, og som jeg vil udskifte med en varmemåtte på omkring 24W, plus en lille 13W-lampe kun til belysning, fordi rummet er mørkt.

Om dagen opnår jeg en temperatur på 23 grader, hvilket er elendigt, og om natten falder den til 19. Med tæppet alene er jeg langt fra de 28-32 om dagen og 23 om natten.

Jeg vil gerne have nogle råd fra jer og kende til jeres udstyr, for jeg er fortvivlet, og det haster, fordi den ankommer snart, og jeg har en fornemmelse af, at selv sælgerne ikke ved noget om det her. Deres devise må være at sælge udelukkende for pengenes skyld (i min lille by) med det udstyr, de har anbefalet, pffff.

HJÆLP!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre