Spørgsmål, produktdiskussioner Fond décor en relief Exo Terra
36 svar
1 beskeder
o.
God aften, Noget eller andet at bruge til at placere støtter på disse Exo-Terra-baggrunde, anvendt i et paludarium (fugtighed 70-80% ved fastgørelsesstederne)? Det vil sige enkel fastgørelse til at holde lette planter (som Tillandsia), men uden at bruge lim eller andet? Jeg tænkte på enkle tandstikkere, men ja, det er træ OK, men et fugtigt miljø, altså :-/ Tak.
1 beskeder
damien
God aften, jeg vil gerne vide, hvornår I vil modtage plader i 60x60? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er bestilt hos vores leverandør, og vi er i øjeblikket ikke i stand til at give dig en tilgængelighedsdato. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
alexandra
Hej, Mit terrarium måler 100/50/80, hvilken størrelse skal jeg vælge til denne baggrundsdekoration? Kan græshopper klatre og gemme sig i denne dekoration? Tak. Med venlig hilsen Alexandra
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage to paneler og justere dem til størrelsen af dit terrarium (ref 1702). Vedrørende mellemrum i denne dekoration, er de ikke meget dybe, kornene kan gemme sig der, men vil ikke være helt beskyttede. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
laetitia
Hej, mit terrarium er 80 cm langt og 60 cm højt, hvilke kan jeg tage, tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage to referencer 1700 (45 x 60cm) og skære det overskydende af. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
8 beskeder
sylvain
Hej, jeg har et træterrarium på 120cmx60cmx60cm, så jeg har brug for 2 plader på 60cmx60cm til bunden af terrariet og 2 plader på 60cmx60cm (1 til hver side), men jeg vil gerne vide, om klatrezonen er passende for en voksen pogona vitticeps. Tak for dit svar...
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, det passer, men det erstatter ikke dekorationer, der er placeret direkte på jorden som klipper eller stammer. Venlig hilsen, Zoomalia team.
8 beskeder
sylvain
Hej, jeg har en ung pogona, og jeg ville gerne vide, om klatreområdet i denne dekoration er stort nok til den, og om der er mulighed for, at den kan sole sig på en integreret platform eller ej? Tak for dit svar...
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne dekoration baggrund er 30 cm høj, hvilket kan være tilstrækkeligt for en ung. Der er dog ikke noget område, der fungerer som en platform. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
loik
Hej, Kan man bore et hul for at skabe et vandfald?, er det giftigt på lang sigt?
3 beskeder
jeremy
Hej, jeg laver mit eget terrarium til en pogona, og jeg vil gerne have en ret tyk baggrundsdekoration, så jeg kan lave en lem bag terrariet til at placere termometre og føre lampeledninger igennem (terrarium som sofabord). Mit spørgsmål: Jeg har set, at det har en tykkelse på 3 cm, men er det hul eller massivt? Hvis det er massivt, er det så muligt at udhule det uden at det går i stykker? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det drejer sig om sort, ikke-giftigt solidt polystyren. Det synes svært at udhule uden at bryde det. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
ségolène
Jeg har en terra 45*45*45 og tilsyneladende har du ikke en baggrund på 45*45, er du blot udsolgt? Ellers kan jeg tage en 45*60 og skære den til?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan helt sikkert tage en større og skære den til. Med venlig hilsen Team Zoomalia
1 beskeder
regis
hej, er der ikke et problem med priserne, fordi de stregede priser er lavere end den reelle pris
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der var desværre en lille fejl, og priserne var byttet om! Vi takker dig for dit skarpe øje! Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
mansour
Hej, har du nogen til akvarium?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, her er linket til siden, der interesserer dig. Nederst på siden finder du relief-dekorationer til akvarier: https://www.zoomalia.com/animalerie/poster-pour-aquarium-c-174-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

6 beskeder
virginie
Hej, efter dine råd vil jeg gerne bestille baggrunden i 60x45, men den er ikke tilgængelig. Vil du få den på lager snart? Tak. Med venlig hilsen

6 beskeder
virginie
For a terrarium that measures 80cm in length, 40cm in width, and 40cm in height, you will need a background decor that matches these dimensions to fit properly. If the decor background you purchase is larger than these measurements and requires trimming, whether or not the cut edges will be visible depends on the type of material and your cutting technique. For a clean look, try cutting with precision tools, and consider overlapping the edges slightly to conceal any signs of trimming. Additionally, adhering the background properly and ensuring that edges are aligned can help in maintaining a neat appearance. If it's possible, ask for decor backgrounds specifically designed for these dimensions to minimize the need for adjustments.
1 beskeder
philippe
Hej, jeg vil gerne placere denne dekoration i et akvarium. Er det muligt? Kan du give mig tykkelsen, vær venlig tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder brug af dette til et akvarium
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We advise against using it for an aquarium. Sincerely, The Zoomalia Team
1 beskeder
adriane
hej, hvornår modtager du de 45x45 fonde?
1 beskeder
vincent
Er det muligt at lime denne type dekoration i et akvarium?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, i princippet er det stadig muligt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet