Spørgsmål, produktdiskussioner Sandet rod Exo-Terra til terrarium
12 svar

1 beskeder
david
Hej, jeg er nybegynder og ville gerne vide, om denne artikel er egnet til en skægagam. Hvis ikke, hvilket træ anbefaler du til at lade min skægagam klatre op på for at få varme? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt vil være egnet til dit krybdyr. Med venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
anthony
Hej, jeg har lige købt et Exo Terra terrarium med målene 60/45/90. Mit krybdyr er en gecko fra Madagaskar (Phelsuma madagascariensis). Jeg vil gerne vide, hvilke typer grene jeg kan placere i terrariet. Jeg overvejer også at købe en hun for at danne et par.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler den lille eller mellemstore model. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
geoffrey
Hej
Jeg er meget interesseret i dette produkt.
Men det ville være til mit Amazon-akvarium. Er det kompatibelt?
Tak
Jeg er meget interesseret i dette produkt.
Men det ville være til mit Amazon-akvarium. Er det kompatibelt?
Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, du kan installere dette produkt i dit akvarium. Vær dog opmærksom på at vandparametrene mængdes. Venlig hilsen Christelle fra Zoomalia

8 beskeder
stephanie
Hej,
Kan denne rod være egnet til at sætte i terrariet til mine to ørkenrotter?
Kan denne rod være egnet til at sætte i terrariet til mine to ørkenrotter?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler snarere at vælge en træsort, der er egnet til gnavere, da denne kan være giftig.
Venlig hilsen,
Mary fra Zoomalia
Venlig hilsen,
Mary fra Zoomalia
6 beskeder
denis
Hej, Kan du anbefale en anden type træ eller noget andet i træ? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For din gnaver anbefaler vi for eksempel denne træblok: https://www.zoomalia.com/animalerie/bloc-en-bois-p-11210.html Med venlig hilsen, Zoomalia Team