Spørgsmål, produktdiskussioner Sele til lille dyr

90% kunder

anbefaler dette produkt

31 svar
Kaléa
1 beskeder
kaléa
Hej, jeg vil gerne vide, om denne sele vil passe til en rotte, og i så fald hvilken størrelse? Tak på forhånd
Gilbert
1 beskeder
gilbert
Spørgsmålet for 1 Rotte? Da der er 2 Velcro-lukninger af forskellige diametre, kan du variere lidt ved at måle rundt om dyrets hals og derefter rundt om maven: 1) Lille halslukning = 6 cm diameter = ca. 18 cm omkreds 2) Lukning omkring maven = 9 cm i diameter = ca. 28 cm i omkreds 3) Jeg havde en ung måge under genoptræning, der sprællede, når jeg skulle påsætte den; det er bedst at være 2 personer til at holde rotten ved at lægge den på ryggen og lukke forsigtigt lukningerne ved at justere dem (jeg så en tam papegøje på YouTube, der var glad, fordi den skulle ud at gå)
angelique
1 beskeder
angelique
hvilket flexi snor vil du anbefale til min dværgkanin med denne slags sele, for en 1 m snor er ikke tilstrækkelig
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder Flexi snoren til en kanin, en sporingsline på 5 meter ville være mere passende: https://www.zoomalia.com/animalerie/laisse-a-pister-p-13425.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Nga
4 beskeder
nga
Jeg glemte: hvad er bredden på snoren?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Bredden på linen er 1 cm. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Nga
4 beskeder
nga
Er der også lukkemekanisme med clips både ved halsen og på maven? Jeg har nogle små børn, der ved, hvordan man åbner velcro...
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den nederste rem er udelukkende med velcro. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Ladov
2 beskeder
ladov
Vil denne sele passe til en dværgkaninunge?
Rose
2 beskeder
rose
Hello, would this harness be suitable for a farm rabbit? A farm rabbit is slightly longer and more slender. Thank you
David
1 beskeder
david
Hej,Jeg vil gerne vide, om selen og snoren vil blive leveret sammen?Farvel og godt nytår!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Linen leveres med selen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Francoise
2 beskeder
francoise
Kan vi bare anmode om at undgå en farve? Med venlig hilsen tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Goddag, Desværre er det ikke muligt, da vores forberedelsesmedarbejdere ikke har adgang til den slags informationer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Francoise
2 beskeder
francoise
Hvilken farve har marsvinets seletøj? Tak med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Farverne er tilfældige afhængige af leverandørens forsendelse. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Lou
1 beskeder
lou
Bonjour,J'aimerai savoir si se harnais abîme les poils du lapin.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sele er meget blød for dit kæledyr. Det er vigtigt at være opmærksom på ikke at lade den være på længere end nødvendigt. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
Ludovic
18 beskeder
ludovic
Hej, dette har ikke noget at gøre med dette produkt, men jeg kunne ikke finde nogen side for at stille det! Kan jeg vælge hvilken dag leveringen skal finde sted? I løbet af ugen er der 2 dage, hvor jeg ikke er til stede. Tak fordi du svarer hurtigt. Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af den valgte leveringsmetode, det bedste i dit tilfælde er at vælge levering til et afhentningssted, hvilket giver dig mulighed for at hente din pakke, når du har tid. Du kan kontakte vores kundeservice for yderligere oplysninger. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Ludovic
18 beskeder
ludovic
Hej, for en ekstra lille kanin, hvilken størrelse skal jeg vælge - Kanin eller marsvin Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis din kanin virkelig er meget lille, kan du vælge størrelsen for marsvin. Det bedste er at tage dens mål, før du bestiller. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Camille
1 beskeder
camille
Hej, passer denne sele til hamstere?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, denne sele er for stor til en hamster. Vi tilbyder dette produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/harnais-et-laisse-pour-hamster-ny-ham-p-567.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
geraldine
16 beskeder
geraldine
Hej, selen vil passe til min kanin, som er ret stor
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Selens størrelse kan justeres. Vi anbefaler, at du måler dit kæledyr nøje for at sikre, at selen passer. Med venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia
Céline
3 beskeder
céline
Hej, ville denne sele passe til killingerne?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sele er velegnet til gnavere, vi råder dig til at kigge i kategorien for kattekillinger nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/collier-et-harnais-pour-chaton-c-907-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre