Spørgsmål, produktdiskussioner Træ-skjul og platform Natural Living

80% kunder

anbefaler dette produkt

59 svar
Stessie
7 beskeder
stessie
Hej, Til en chinchilla, skal det være i størrelse 28 eller 33? Hvornår kommer det på lager? Tak
Angélique
2 beskeder
angélique
Hvilken størrelse terrarium anbefales til 2 ørkenrotter.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den gennemsnitlige størrelse vil passe. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Daphne
1 beskeder
daphne
Hej, hvilken størrelse er bedst egnet til en dværgkanin? Kan platformen placeres på et gitter? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Til en kanin er den største størrelse nødvendig, ref 56844. Platformen fastgøres direkte på trådnettet på buret ved hjælp af de medfølgende monteringssystemer. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Thi Xuan Trang
1 beskeder
thi xuan trang
Hej alle sammen, Jeg har Zolia Caesar-buret, og jeg vil gerne tilføje en platform til min dværgkanin, så den kan nyde den flotte højde, som buret tilbyder. Vil Natural Living træhytten/platformen være egnet til mit bur? Da en del af buret ikke har tremmer. Hvis ikke, hvilken anden platform ville passe bedre til mit bur?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne platform passer ikke: der findes ikke en model specielt tilpasset til dette bur. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
anne laure
5 beskeder
anne laure
Hej, ved du, hvornår du bliver fyldt op i størrelse 28X28?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne platform er i øjeblikket på lager. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Aurora
1 beskeder
aurora
Hej, hvornår vil det træhus og platform være tilgængeligt? Jeg takker dig på forhånd for dit svar. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse produkter er i øjeblikket på lager. Venlig hilsen Zoomalia teamet
KARINE
3 beskeder
karine
HVORNÅR VIL "L'Abri et plateforme en bois Natural Living" VÆRE TILGÆNGELIG?
Fanny
13 beskeder
fanny
Ville denne platform være egnet til en større kanin (3-4kg)?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en kanin anbefaler vi den største størrelse, som burde passe. Med venlig hilsen, Zoomalias team
cynthia
1 beskeder
cynthia
Hej, hvilken størrelse skal man tage til en chinchilla
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den store størrelse vil være den mest passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
fanny
1 beskeder
fanny
Hej, vil 33 × 33 cm platformen snart være tilgængelig igen? Passer den til et bur "gnager Onyx 100 - Zolia 100cm"? Venlig hilsen,
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne platform vil passe til din ONYX bur. Den er i øjeblikket på bestilling og vil være tilgængelig i de kommende dage. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Monique
2 beskeder
monique
Bliver lyet fastgjort med 2 eller 4 skruer? Fordi jeg har buret Caesar 3 deluxe, og derfor er alle siderne ikke med tremmer. Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Platformen har i alt 4 skruer, 2 på hver side. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Marjorie
1 beskeder
marjorie
God aften, hvilken størrelse vil du anbefale til en marsvin? Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den mellemliggende størrelse er velegnet til et marsvin. Med venlig hilsen, L'équipe Zoomalia
patricia
2 beskeder
patricia
Hej, Skal der en speciel bur til denne platform? Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette tilbehør passer til alle bure med stænger. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
noémie
3 beskeder
noémie
vil skruerne blive fastgjort til den sort-foldbare galipette bur?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Monteringssystemet vil faktisk give dig mulighed for at fastgøre denne platform til dit bur. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
noémie
3 beskeder
noémie
Godmorgen, ville det passe til en marsvin?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, men du skal som minimum vælge modellen Natural Living ly og platform, 28 × 28 cm referencenummer 56843. Med venlig hilsen, Zoomalias team
mathilde
3 beskeder
mathilde
HejsaEr det godt for en chinchilla? Hvilken type træ er det lavet af? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
This product is suitable for your chinchilla. It is made from "conifer" wood (Cunninghamia lanceolata and Schima). Best regards, The Zoomalia team
Marie-Thérèse
12 beskeder
marie-thérèse
Hej, jeg vil gerne placere denne platform (lille model) i mit fuglebur til min kakariki; Hvad synes du? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Vi anbefaler ikke dette produkt.

Med venlig hilsen,

Zoomalia teamet
Alexandra
2 beskeder
alexandra
Hej, ville det passe ind i bur Casita 100 fra Ferplast?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Vi kan desværre ikke bekræfte kompatibiliteten mellem to produkter af forskellige mærker. Dog skulle dette produkt med fastgørelsesskruer passe til dit bur. Med venlig hilsen, Zoomalias team
Laura
2 beskeder
laura
Hej, vil det passe til Caesar3-buret på 100 cm? Hvis ja, hvad er dimensionerne for en marsvin? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Denne type platform er ikke egnet til Caesar bur.

Med venlig hilsen,
Zoomalia team
blandine
2 beskeder
blandine
Hej, vil platformen stadig passe, hvis afstanden mellem tremmerne i min bur er 3 cm? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hei, afstanden mellem dine tremmer på 3 cm er for stor til dette produkt. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
graziella
3 beskeder
graziella
Hej, er monteringsskruerne store i forhold til tremmerne? Hvor lange er skruerne? Tak. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Skruerne måler 2 cm i længden. Skiven har en diameter på 4 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
graziella
3 beskeder
graziella
Hej, er denne platform kompatibel med alle bur? Tak med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne artikel passer til de fleste gitterbure. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Genevieve
1 beskeder
genevieve
Ville du Bois ville travailler foren ไทยราณ์ to ราณ์
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Indeed, this platform would be suitable for your African Grey. Best regards, Madeline from Zoomalia
Cindy
1 beskeder
cindy
hej?? er dette produkt i træ eller plastik??? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Dette produkt er lavet af træ. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Thomas
2 beskeder
thomas
Hej, Er dette produkt lavet af træ, eller er det et printet mønster? Tak for dit svar Thomas
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er faktisk træfarvet. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
Odalène
1 beskeder
odalène
Hej, ville dette produkt være kompatibelt med et cavia bur på 140 cm?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt burde være passende, det kan fastgøres mellem tremmerne i buret. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre