Spørgsmål, produktdiskussioner Substrat en fibres de coco pour terrarium tropical Exo Terra Plantation Soil

15 svar
Mathieu
1 beskeder
mathieu
Hej, er det velegnet til demdrobates?
herve
2 beskeder
herve
Hej .. dette produkt er nævnt med en leveringstid på 5 til 8 dage i lang tid nu ' hvad skal jeg gøre? Vente på lager for at bestille? Jeg forstår ikke alt. Tak
julien
1 beskeder
julien
Hej til alle, jeg vil stille jer dette spørgsmål om dette substrat. Jeg har en vanddrage, og jeg vil gerne vide, om det er anbefalet til denne art og også, om det ikke klæber for meget til dens små fødder. Tak for at undgå, at det spredes over hele dens bassin.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler i stedet dette produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/substrat-fibre-de-coco-exo-terra-p-564.html Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Clement
2 beskeder
clement
Hej,Jeg ønsker at bruge denne type substrat til min landtortue, jeg har et terrarium på 1,2 m gange 0,7 m gulvareal, hvor meget produkt skal jeg tage?Tak og venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Med en PLANTATION SOIL klods får du 7 liter fugtigt substrat. Det er op til dig at beregne det nødvendige volumen baseret på den ønskede tykkelse. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
sandrine
4 beskeder
sandrine
Hej, med plantesubstrat kan du plante rigtige planter, men det afhænger af typen af substrat og planten, du ønsker at dyrke. Det er vigtigt at vælge en jord eller et substrat, der passer til de specifikke behov hos den plante, du ønsker at dyrke. Du kan overveje at bruge pottemuld til indendørs og udendørs planter, da det generelt er velegnet til en bred vifte af planter.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Dette 100% naturlige substrat kan bruges som næringsjord til levende planter i dekoreringen af et terrarium. Naturlig indretning i et terrarium Næringsrigt substrat til levende planter. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
gaelle
5 beskeder
gaelle
Hej. Jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge dette underlag til mine 5 graecas, der er mellem 2 og 4 år? Fordi lyngjord fra havecentre er jeg bange for, at den mugner og tiltrækker skadelige svampe ... da den vil være i et terrarium. Kan jeg blande det med kokosflager eller kokosfiber? Halvt om halvt? Mit terrarium bliver 150 cm langt og 50 cm bredt. Hvor mange liter skal jeg forvente, hvis jeg gerne vil have ca. 6-7 cm tykkelse. I øjeblikket har de bøgespån, men jeg læser overalt, at det ikke er så godt, selvom jeg aldrig har haft problemer indtil videre. På forhånd tak for dine værdifulde råd. Gaëlle
Déborah
3 beskeder
déborah
Hej kan vi bruge den til en marginata? Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette økologiske substrat ville passe godt til en marginata. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
jerome
1 beskeder
jerome
Hej, er det muligt at fylde mit terrarium med denne jord til min Mauriske Græske skildpadde? Hvis ikke, hvad vil du så anbefale? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour,Ja, det er helt muligt. Du kan også bruge kokostørv. Flis anbefales ikke til landskildpadder.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre