Spørgsmål, produktdiskussioner Brumisateur à ultrasons Trixie Reptiland Fogger XL
51 svar
3 beskeder
simon
Hej, jeg ville gerne vide, hvornår det vil være tilgængeligt igen?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne tågeanordning er i øjeblikket ved at blive genopfyldt, den vil være tilgængelig i slutningen af ugen. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
james
Hej, jeg vil gerne vide, om en forstøver vil være egnet til et terrarium på 1,30 x 60 x 50 cm for en luftfugtighed på omkring 70%, og hvis luftfugtigheden forbliver stabil i terrariet. Tak på forhånd for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Dette tågeanlæg er justerbart, så du kan vælge det ønskede fugtighedsniveau. Med venlig hilsen, Zoomalia team
2 beskeder
françois-henry
Hejsa, jeg har to tropiske terrarier! En på 60x60x45 cm og en på 2,5 m høj og 2 m bred til Physignathus! Jeg ville gerne vide, om jeg ved at sætte en ende med to forskellige ledninger på, kunne forstøve de to terrarier med denne artikel! Og vil der ikke være et problem med "røg" med slangen på 1,80 cm? Jeg ved ikke, om du vil forstå! :)
11381 beskeder
zoomalia
Dette produkt er ikke designet til to terrarier. Vi anbefaler brugen af en tågegenerator pr. terrarium, hvilket vil forenkle styringen af strømningshastigheden og kontrollen af luftfugtigheden i hvert habitat. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
romain
Hej, Vil fogger XL være egnet til en Furcifer pardalis i et fleksarium? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, du vil være i stand til at installere tågeapparatet der. Men da det er et terrarie med gitter, kan tågen fordampe hurtigere. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
julien
Hej, jeg har købt denne forstøver! Pakken er i meget god stand, forstøveren ser ikke ud til at være beskadiget, der er ingen mærkelige lyde eller andet, men når jeg tænder den, lyser det lille røde lys, men intet sker! Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, hjælp tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at kontakte vores kundeservice (via sporing af din ordre). Når vi modtager din besked, vil servicen hurtigt svare på, hvordan du skal gøre. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia

6 beskeder
léa
Ville denne mist sprayer være passende for en kongepython? Jeg ønsker at installere et vandfald, men jeg har læst, at for perfekt fugtighed vil det være nødvendigt at tilføje en mist sprayer. Og sidste spørgsmål, hvordan installeres sprayeren?
2 beskeder
mireille
Hej, er det muligt at tilpasse et andet rør til apparatet for at sprede tåge i to terrarier på samme tid? Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, denne forstøver har kun én tågedyse. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
2 beskeder
damien
Hvilken type vand skal man sætte i den?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal bruge afmineraliseret vand. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
franck
Tak for dit svar, men jeg forstår ikke rigtig, hvordan det fungerer? Med venlig hilsen, Franck.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, På produktets side kan du se brugsanvisningen for denne artikel. Her er linket: https://static.zoomalia.com/prod_img/pdf/76123.pdf Venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
vanessa
Hej, kan du hjælpe mig? Når jeg laver vand i tanken, løber vandet ud i meget høj hastighed og kommer ud af åbningerne i maskinen. Hvad kan jeg gøre? Efter min mening er det ikke normalt. Tak på forhånd. Vanessa
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det virker bestemt unormalt. Jeg råder dig til at kontakte vores kundeservice på 0892 494 028, standard åbent fra 14:30 til 17:30, så vi kan hjælpe dig bedst muligt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
kévin
Hej, kan det programmeres til at blive udløst på et ønsket tidspunkt? Eller skal det sættes på en stik-timer? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Denne forstøver har ikke denne funktion. Den eneste justering, du kan foretage, er styring af tågestrømmen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
anthony
Hej. Jeg har modtaget vejledningen, tak. Men det fungerer stadig ikke. Der kommer kun kold luft ud af slangen. Og når jeg bevæger apparatet, er der en lyd, som om en kugle ruller rundt indeni, er det normalt?? Med venlig hilsen og tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Jeg anbefaler, at du kontakter kundeservice hurtigst muligt for at informere dem om denne fejl. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
keenan
Hej, er denne forstøver tilstrækkelig til at opnå en luftfugtighed på 80% i et terrarium på 110x100x60cm? Hvis ikke, kan du anbefale et produkt? Tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, I princippet er en befugter af denne type tilstrækkelig. Ideelt set skal det kombineres med et hygrostat for altid at have den nødvendige fugtighedsgrad på en automatisk måde. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
6 beskeder
alain
Hej, for et terrarium på 1,70 m i højden, 1,70 m i længden og 1,20 m i bredden, er det forstøverens opgave at opnå 80 % luftfugtighed?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det kan blive en smule for tæt, da dit terrarium trods alt er meget stort. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
brigitte
Hej, efter mit budskab den 29/08 om PASTILLE svarede du, at det, jeg tager for pastillen, faktisk er membranen. Men jeg havde sagt, at det ikke var den keramiske membran, men en pastille, der ligger lige ved siden af. Jeg har derfor købt denne membran, som jeg netop har skiftet, og mit apparat fungerer stadig ikke. 6 måneder er en smule kort tid! Især fordi uden det har jeg svært ved at opretholde en tilstrækkelig luftfugtighed for min pyton. Hvad kan I gøre ved det? Tak for dit svar. Brigitte
1 beskeder
jerome
Hej allesammen, jeg vil gerne vide, hvilken type brumi jeg skal sætte i mit terrarium. Her er målene (L100, H42, P32), idet jeg ved, at der er to elaphe inde. Tak skal I have
11381 beskeder
zoomalia
Hej, en befugter af denne type er tilstrækkelig. Det ideelle er at forbinde den med en hygrostat, så du altid automatisk har det nødvendige fugtighedsniveau. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

18 beskeder
christophe
man skal sætte det på maksimalt for en kamæleon, da de har brug for 80 procent fugtighed, ikke fordi jeg ikke har en brugervejledning på fransk, hvilket er lidt ærgerligt, er det ikke?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For 80 % skal du ikke sætte den helt i bund, ellers vil du få 100 % fugtighed (det afhænger selvfølgelig af størrelsen på dit terrarium). Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

18 beskeder
christophe
det sender fugtighed hver time eller hvert 30. minut
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne luftfugter forbruger 300 ml vand/time. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet