Spørgsmål, produktdiskussioner

25% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 2 2.0/54
7 svar
JEAN LOUIS
1 beskeder
jean louis
Hej, Jeg er fristet til at købe denne inkubator igen, men.... den tidligere gik i stykker. Jeg har aldrig kunnet få manualen til reparation for at finde komponenter, da det var umuligt at få fra sælgeren for flere år siden (ikke Zoomalia) og fra importøren. Resultatet blev skrald. Hvordan er det med efterservicen i dag? Jeg kunne godt lide dette udstyr indtil det gik i stykker (temperaturen sad fast på maks og æggene gik tabt). En termostat kunne have været udskiftet, men bare at have en demonteringsplan for enheden for at kunne nå toppen uden skader ville have været meget nyttigt. Din mening eller at se dine kunders anmeldelser før bestilling ville blive værdsat. Tak på forhånd!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kundeanmeldelserne om dette produkt er meget positive, og vi registrerer ikke nogen unormal fejlrate eller mange returneringer. Som med alle sådanne produkter er de garanteret i et år i tilfælde af fejl. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
christophe
1 beskeder
christophe
Hej, min inkubator viser 4°C, og det er umuligt at øge, mindske eller endda tænde lyset. Jeg har flere gange slukket og tændt og endda afbrudt alt, men intet virker. Når jeg tænder det igen, viser indikatoren 31°C og falder hurtigt til 4°C og forbliver blokeret, og ventilatoren kører konstant. Skal jeg returnere den til dig, eller har du en løsning? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det kan enten være en funktionsfejl eller forkert brug. Vi opfordrer dig til at kontakte vores kundeservice direkte via din ordrestatus. De vil gøre alt for hurtigt at give dig et svar og kontakte produktets leverandør, hvis det er nødvendigt. Du kan også ringe til vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra 10:30 til 12:30 og fra 14:30 til 17:30). Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
thierry
1 beskeder
thierry
hej jeg er interesseret i dette produkt, men er der lige så mange problemer som med den tidligere version 2499 exo terra. Med venlig hilsen Hr. Serron
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den nye generation er blevet forbedret. Indtil videre har vi ikke modtaget nogen returvarer på dette produkt. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre