Spørgsmål, produktdiskussioner
16 svar
1 beskeder
louis
Er dette terrarium egnet til 2 Dendrobates? Tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette terrarium er velegnet til de fleste padder, inklusive dendrobatider. Med venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia
1 beskeder
julie
Hej, er dette terrarium egnet til en landskildpadde? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Terrariets højde gør det mere velegnet til indretning med klipper og grene til en krybdyr, der elsker at klatre og opholde sig i højden. Vi anbefaler, at du vælger et terrarium med en større bundflade. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
4 beskeder
emmanuel
Hej, Ville denne terrarium være egnet til en juvenile boa (omkring 1 måned gammel, lige begyndt), og i så fald leder jeg efter den bedste måde at skabe et varmt og koldt punkt. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette terrarium burde passe til en ung boa. Et terrarium på 140*60*50 anbefales til et voksent eksemplar, og 170*60*60 til et lille par. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
mehdi
HEJ JEG VILLE VIDE OM DETTE TERRARIUM ER GODT TIL 2 CYNOPS PYRRHOGASTER tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler nærmere et terrarium på 80 cm længde til 2 CYNOPS PYRRHOGASTER. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
thomas
Hej, ville størrelsen på dette terrarium være egnet til en juvenile kornsnog, eller skal jeg vælge en mindre for at minimere stress? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette terrarium kunne være passende, men tag ikke et for stort terrarium, da store rum stresser den unge majssnog. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia

6 beskeder
séverine
Hej, hvor mange Coenobita rugosus murex eremitkrebs kan vi sætte i dette terrarium?Tak på forhånd!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne terrarium er for lille til tre eremitkrebs. Vi anbefaler, at du vælger en større en. Med venlig hilsen, Zoomalia Team