Spørgsmål, produktdiskussioner Terrarium i glas ørkenklima Exo Terra - 90x45x45 cm
49 svar
1 beskeder
corentin
Hvilke pærer skal du vælge for at varme dette terrarium? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Du kan vælge enten en støtte eller en lysrampe, som du kan placere oven på terrariet. Valget af pærer afhænger af den art, der huses. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
2 beskeder
jerome
Hej, jeg ville gerne vide, om dette terrarium ville være tilstrækkeligt til en ung boa constrictor. Det er til det første år, hvorefter jeg vil skifte til et, der måler 150 x 80 x 80
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en ungfugl vil dette være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
8 beskeder
damien
Jeg vil også gerne vide, hvilken diameter jeg har brug for til et opvarmningsmåtte, og om jeg også skal tilføje en varme sten inde, hvor mange cm sand skal jeg lægge, hvilken slags lampe skal jeg installere, og hvad er timerens formål, tak?
8 beskeder
damien
Hej, kan jeg have 3 eller 4 leopardgekkoer i denne dimension?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I denne størrelse terrarium synes 3 eller 4 gekkoer at være for mange, vi anbefaler at tage den større størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

8 beskeder
anthony
Hvilket terrarium anbefaler du til en voksen pogona?
1 beskeder
christian
HejJeg har til hensigt at købe to unge pogonaer. Ville et terrarium på 90x45x30 cm være tilstrækkeligt, eller bør jeg gå direkte til en på 90x45x45 cm?Hvad er funktionen af belysningsskinnen med et sort låg på toppen?Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For pogonaer er det altid interessant at give dem så meget plads i højden som muligt for at øge deres livsrum. Dette vil gøre det muligt for dem at bevæge sig meget mere under fodring. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
2 beskeder
sophie
Hej, kan jeg sætte mine 2 russiske landskildpadder i dette terrarium?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette terrarium kan passe til en lille han. For to dyr er det bedre at have et større terrarium. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

4 beskeder
rufus
Tror du, at en leopardgekko kunne leve i et terrarium med denne type dimensioner, eller ville et terrarium på 60x45x45 være tilstrækkeligt for den?
11381 beskeder
zoomalia
Hallo, For at byde et par velkommen, anbefaler vi denne størrelse: 60 x 40 x 40 cm. For en enkelt person 45 x 45 x 45 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
laetitia
Hej, er dette terrarium egnet til pogonaer? og hvilket tilbehør er kompatibelt? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, dette terrarium er egnet til pogonaer. Alt tilbehøret kan tilpasses dette produkt. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
amar
hej, passer dette terrarium til en vandsdrage, eller ej? tak skal du have.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Et terrarium som dette er tilstrækkeligt til en vanddrage under 18 måneder, men derefter skal der planlægges minimumsmål på 120 x 60 x 90 cm til en eller to voksne eksemplarer. Med venlig hilsen, Mary fra Zoomalia
6 beskeder
patxi
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken type belysning du vil anbefale til dette terrarium. På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale denne rampe med de passende pærer afhængigt af dit kæledyr:2063 Galerie Compact Top til lysstofrør 90cm 4 fatninger: https://www.zoomalia.com/animalerie/galerie-compact-top-pour-lampe-fluorescente-p-585.html Med venlig hilsen Zoomalia Team
2 beskeder
olivier
Hej, er dette terrarium stort nok til en voksen kornsnog? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Dette terrarium virker tilstrækkeligt til din slange. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
tommy
Hej, er dette terrarium passende til 5 eremitkrebs? Hvis ikke, hvad anbefaler du? Skal der købes belysning og varmemåtte til disse dyr? Med venlig hilsen
2 beskeder
baptiste
Hej, ville dette terrarium være egnet til en kamæleon? Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette terrarium skulle være lidt for lille. Venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
françoise
Hej, passer dette terrarium til et par landskildpadder? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det kan være passende afhængigt af størrelsen på dine skildpadder. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

2 beskeder
sandrine
Kan dette terrarium bruges til russiske dværghamstre?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er bedst at vælge et bur til gnavere. Hvis du ønsker et glasbur, anbefaler vi dette: https://www.zoomalia.com/animalerie/habitat-pour-rongeurs-moving-home-p-15533.html Hamstere elsker at klatre på gitteret, du kan finde vores udvalg af hamsterbure ved at klikke på følgende link: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-hamster-c-396-1.html Venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
13 beskeder
titi
Er terrariet for stort til en ung kongepyton? Jeg vil nemlig ikke købe et nyt, når den bliver voksen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette terrarium vil være for lille til din voksne python. Du vil have brug for et, der er længere og højere. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
5 beskeder
quentin
For at holde en Pogona (skæggedrage) korrekt bør du sikre dig, at terrariets belysning efterligner deres naturlige miljø. Dette inkluderer brugen af UVB-lys, hvilket er kritisk for deres calciumstofskifte og dermed knoglesundhed. Praktisk talt skal de have 10-12 timer UVB-udstråling om dagen, og lysene bør skiftes cirka hver 6 måned for at sikre effektivitet. Derudover kræver de varme pære for at opretholde en basking temperatur på omkring 35-40°C i den varme del af terrariet, mens den kølige del bør være omkring 25-30°C.
Angående et par skæggedrage i samme terrarium, kan dette være problematisk. Skægdragere er territoriale og især to hanner vil sandsynligvis slås. Hvis du ønsker at holde et par, skal du enten have et meget stort terrarium og være klar til at skille dem ad fysisk, hvis der opstår konflikter, eller alternativt holde dem adskilt fra begyndelsen.
Angående et par skæggedrage i samme terrarium, kan dette være problematisk. Skægdragere er territoriale og især to hanner vil sandsynligvis slås. Hvis du ønsker at holde et par, skal du enten have et meget stort terrarium og være klar til at skille dem ad fysisk, hvis der opstår konflikter, eller alternativt holde dem adskilt fra begyndelsen.
1 beskeder
michael
har du dette Terra i 1 meter 20? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Nej, vi har ikke denne model i 1m20.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet
8 beskeder
quentin
Hej,Kan vi sætte et neonlys op i dette terrarium?Tak, venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, der er ikke et sted planlagt fra starten, men intet forhindrer dig i at montere en rampe, der kan fastgøres på siderne eller ovenpå. Venlig hilsen, Frédéric